Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.01.2026 kello on 19:28 ---Ne tahtoo nykyään NHL:ään.
Joskus näin telkkarista alle kouluikäisten harjoittelua: Vauhdilla kaveri laitaa päin...
--- Lainaus päättyy ---
Tyttären pojan 9v pelejä käynyt kans kattelemassa niin pokkkaria viljellään juuri ninn kuin liigassakin. Neljät reenit viikossa ja vkl turnaus tai pari.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 26.01.2026 kello on 16:36 ---Lätkän sijaan tennispallo, kun niitä löytyi kesäisin läheisen tenniskentän viereisistä pusikoista. Palloa sai vipata ja lämiä ilman mustelmia.
--- Lainaus päättyy ---
Minä sain nuorena kiekon lämäristä polveen, putosin jäähän samantien, pari viikkoa kepeillä ja verta/vettä imettiin pois polvesta pariin otteeseen. Liekkö siitä tullut samaan polveen nivelrikko. 😮
Yrjö:
Oikeastaan eilen. Lämmitin eka kerran hakkeella, sen jälkeen kun sain "rautapolven" vajaat 3 vko. sitten.
Joo em määkään koskaan oo osannut luistella? Vel poika toi luistimet joskus ollessani n. 10v.. Lumi tuli järvien jäälle niin pian että en juurikaan päässyt opettelemaan. Lisäksi mulla oli/on niin löysät nilkat, että sen takiakin alku oli vaikeaa. Rullaluistimia joskus aikuisena kokeilin, olin tuolloin tyytyväinen kun yhtään luuta ei katkennut!
"Masi":
Talon lämpöä jatkoin ja saunan lämmitin, nolla kwh noista meni sähköfirmoille ;)
"Masi":
Joutessa perannut ja fileroinut kasan Kuhia ;)
Perkeet pakkaseen odottamaan supien heräämistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta