Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Tarvasjoki:
Käyty 4, kaupunkis Paimio,Kaarina, Turku, Raisio josta takaisin koti konnuille, kauppa reissulla vain, syömässä tuli käytyä länsikeskuksen prismassa olevassa kiinalaisessa oli oikeen maittavat pöperöt Thumb suosittelen 12,40 puffet.
"Masi":
Täytetty matkamökin vesisäiliö viikonlopun reissulle ;)
T-Cat:
Jäällätyöskentely kurssi. Harjoiteltiin avannosta pelastautumista yksin ja parin kanssa, kuivapuvut päällä. "Nuoriso" kokeili ilman kuivapukuakin ja hyvin sujui sekin.
Yrjö:
"Rautapolvi" leikkauksen jälkeiset hakaset tänään poistettiin. Haava ei ihan "käsikirjoituksen" mukaan oo parantunut, parhaimmillaan se ei vuoda juuri ollenkaan, mulla vielä parin viikonkin jälkeen vuotaa. Mulla haavat yleensä paranee hitaasti, oli ite tai lekurin tekemä, tämä on ainoa joka ei vielä oo parantunut.
Eilen hain rautatablettejakin apteekista, kun ilmeisesti veren hukkakin on mulla yli keskimääräisen?
Muuten mielestäni on parantunut paremmin kun odotinkaan.
Tavoite on 110 aidat alle 10 s., ei ihan vielä toteudu!!
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 21.01.2026 kello on 19:05 ---Käyty 4, kaupunkis Paimio,Kaarina, Turku, Raisio josta takaisin koti konnuille, kauppa reissulla vain, syömässä tuli käytyä länsikeskuksen prismassa olevassa kiinalaisessa oli oikeen maittavat pöperöt Thumb suosittelen 12,40 puffet.
--- Lainaus päättyy ---
Jäi kaupinkist Lieto pois eli 5 kaupunkiin tuli käytyä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta