Kävin lekurilla ja sain lähetteen pumpun varjoainekuvaan.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4827 4828 [4829] 4830 4831 ... 4882 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin lekurilla ja sain lähetteen pumpun varjoainekuvaan.
Kävin hammaslääkärissä
Köllötelty.
Peruin torpalle menon, koska alla on jo vaihtokelpoiset kesärenkaat. Paitsi että hain talvikummit kesävarastosta, hain myös lumilapion. Lintujen maastasyönti paikan työnsin lapiolla puhtaaksi, yleensä oon potkinut. Tuntuu siltä että liian monet on lintujen talviruokinnan lopettaneet?
Myös tulevan aikaisen perunan maan aion työtää lumesta puhtaaksi.Eilen näet pistin itäneet perunat pusseihin juurtumaan. Kävin Raskoneessa Huumorin huollattamassa.
Kävin ostamassa "uuden" auton. Ei ollutkaan se KIA, josta kyselin kokemuksia. Mutta nyt voitte moittia KIA Vengan.
Kävin ostamassa "uuden" auton. Ei ollutkaan se KIA, josta kyselin kokemuksia. Mutta nyt voitte moittia KIA Vengan.Onnea uutelle autolle, Venga on mulle kyllä ihan tuntematon malli, joudumpa kooklaaamaan
Onnea uutelle autolle, Venga on mulle kyllä ihan tuntematon Niin se oli mullekin. Mutta tuollaisen koeajon löysin vähän uudemmasta automaatista. https://www.apu.fi/artikkelit/koeajo-kia-venga-katto-korkealla Oikeastaan eilen.
Pistin suvikummit alle, kun tänään tulee motarilla ajoa. Öljysin pihalaattoja illalla tallissa. Oli senverran "väkevää" öljyä suljetussa tilassa, että palelin paksun peiton alla kolmeen asti yöllä. Olin varma että kuume on noussut, mutta ei. Sitten vasta nukuin kunnolla viiden jäljestä. Kävin ostamassa "uuden" auton. Ei ollutkaan se KIA, josta kyselin kokemuksia. Mutta nyt voitte moittia KIA Vengan.Sinähän "usein" käyt h-autokaupoilla. Toivottasti kestää pidempään kun Saara. Kävin hakemassa SataSairaalasta yhden stentin asennettuna.
Haettu vaunu talvisäilöstä. Keli parani sopivasti jotta kesärenkailla ei tarvinnut jännittää.Huh huh. Mun S80T6 yli 330hv lastulla siemaili huomattavasti vähemmän vaunu perässä.
hyi saakeli Ei ihmekään että vaunuilijat tykkää enempi kausipaikoista. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4827 4828 [4829] 4830 4831 ... 4882 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|