Elähän mittään. Tämä on sitä ilmaston lämpenemistä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4822 4823 [4824] 4825 4826 ... 4882 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Elähän mittään. Tämä on sitä ilmaston lämpenemistä.
Pyörällä ei meinannut aamulla päästä yhtään mihinkään
Laitoin takan lämpiämään. Yksi avaamaton ja yksi avattu itse kuormansidontaliino illa tehty mökiltä tuotu nippu halkoja on vielä polttamatta. Luulin, että takan lämmityskausi olisi jo ohitse mutta olin väärässä.
Lumikolan laitoin jo pääsiäisenä kesäteloille enkä meinaa enää pihaa kolata. Portaista lumet täytynee vielä luoda lapiolla pois. Vaikka kyllä nuo viikonloppuun mennessä sulanee pois. Off-Topic: Tuossa oon lueskellut reissu kirjaa erioten venäjän reissuista kuten Laatokka kierroksesta, kun oon potenut polvea enkä pysty nyt purkamaan märkää pois Adriasta niin tuossa aikaisemmin oli juttua etteivät viihtyneet itäisessä naapurimaassa tai Istanbulissa. No meillä on ihan toinen kanta, Viipuria on ikävä ja karjalakin jäi tarkemmin tutkimatta. No minä tuskin enää sinne pääsen. Itänaapuriin on ollut vahvat antipatiat aina. Äitini synnyin koti jäi rajan väärällä puolelle. Sen jälkeinen on rajan oikealla puolella mutta ei monen kilometrin päässä rajasta, Pohjois-Karjalassa. Ukki vainaa menetti nuoruudestaan reilusti yli neljä vuotta sodassa ja haavoittui kahdesti. Eli kuitenkin kunnioitettavaan 97 vuoden ikään. Harmittaa kun kiinnostus sota-aikaan heräsi itsellä niin myöhään, että oli myöhäistä aiheesta enää häneltä itseltään kysellä. On joskus tullut puolivakavissaan harkittua etelän matkaa Turkin rantalomakohteeseen mutta Espanja on vienyt aina voiton. Itsellä on sen verran levottomat jalat, että rantalomillakin on aina tullut vuokrattua auto ja tutustuttua sillä maisemiin. Löhöäminen ja all inclusive paikat ei ole meidän juttu. Venäjä on ollut jo pitkään (taas) diktatuuri. Turkissa on ainakin jonkinlaista demokratiaa vaikka autoritarismi on siellä vallalla. Onkos noi ne samat purkit mitkä hangosta saksaan seilas ?
Onkos noi ne samat purkit mitkä hangosta saksaan seilas ?Jotain Superfasteja ne oli, tämä on 2. Just tullaan Bariin. Edit se oli VIII, ajaa nykyään Irlannin merellä.
Kävin tilaamassa Saaralle 200tkm öljynvaihtohuollon. Käytin yo huollossa, josta sain valitettavia uutisia. Käytin yo huollossa, josta sain valitettavia uutisia.Tuliko rautaa öljyn seassa?
^
Ikäisekseen kohtuukilsat, listassa kulutusosia suurin osa, kyllä joku sen ostaa ja korjaa, jos ei itseä enää kiinnosta. Umpiot voi elvyttää vielä kirkkaiksi. Ajoa vaan niin kauan kuin leimaa riittää. Sitten paaliin tai projektiksi tee se itse henkilölle.
^ Itsellä ei ole paikkaa, välineitä eikä taitoa tehdä. Ajoa vaan niin kauan kuin leimaa riittää. Sitten paaliin tai projektiksi tee se itse henkilölle. Leimaa riittää heinäkuun loppuun. Tultu mökkeilyä harrastamaan. Eipä ollut vedet jäätyneet, toki parit patterit jätettiin pienelle. Muurinpesään valkeat tehty. Retroo/Hitmixiä voisi laittaa humppakuutioon
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4822 4823 [4824] 4825 4826 ... 4882 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|