Komioita uudisrakennuksia on suomalaisilla autokaupoilla, millä rahoilla lie rakennettuja...
Kerran kävin Rinta-Joupilla, ei toista kertaa tartte.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Komioita uudisrakennuksia on suomalaisilla autokaupoilla, millä rahoilla lie rakennettuja... Kerran kävin Rinta-Joupilla, ei toista kertaa tartte.
Saksassa on hyviä autokauppoja, asiakkaita riittää ja tavara kiertää. Suomesta saattaa yksityisiltä löytää helmiä.Tuokin minun Omegani on Saksasta hankittu,ja täytyy sanoa,kunto on parempi kuin Suomen samanikäisillä autoilla,ja varustetaso toista luokkaa!!! Ja nyt itse pariksi tunniksi puhumaan hollanti paikallisten vapaehtoisten kera kielenopiskelijoill e.
Käyty hammaslääkärissä paikkuutamas lohjennut etuhammasVarattu maantaille hammaslääkäri onneks oli pihassa vanha luotettava V70 tdi se lähti ilman lämmityksiä kun palmun alta Sitten pistin tupakrassin naftalämmittimen päälle tohisemaan (ardig nimeltään) ja kohta menen sitä konetta käynnistelemään..rh umm ..rhumm.. Edit: Niin ja alanille terkkuja ja miksei muillekkin viinin ystäville, tilasin juuri ranskasta 18pll viiniä kotiin tuotuna. Vaihdettu xsaraan startti -24 oli sille liikaa ja citikka jäi pihalleKyllä se elä ois helppoa,kun kaikki autot ois volvoja ![]() Kyllä se elä ois helppoa,kun kaikki autot ois volvoja Tai mersuja. Kyllä nytten sitten kelpaa nauttia muutamia päiviä. Joopa Joo...... ![]() ![]() Käytiin keilaamassa tyttären ja vävypoijaan kanssa. Siitä onkin hirveen monta vuotta kun olen viimeiksi keilannut. Nii eikä kait tarvi mainita kuka voitti No, ei veikata voittajaa, vaan tulosta. 162 on oma veikkaukseni. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|