Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (13663/14488) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.06.2022     kello on 20:11 ---Kävin tankkaamassa auton. Reilu 160eur meni. Nää pitäs melekeen raportoida tuolla viimeisin hankinta -osiossa :(

--- Lainaus päättyy ---

150e meni mullakin kun tankkasin 75l. Suomessa olis ollut 190e. Katotaan jos Puolaan näillä.

hmm..Olispa noi 140l vesisäiliöt halvempia....

Masa matkailija:
Hoh hoi, tankkasin kans dieseliä, pahus 210,99 ,ja vajaa varttitankki oli vielä.
Vajaa 80 litraa, sillä käy  pojalle Pirkkalassa asentamassa ilpin. Sai joltain tutulta ostettua pari edullista.


Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

Lerssinen:
Menin taas tarjoamaan teknisestä laitteesta vähän varomattomasti.....

jamppa508:
Ihmetelty kuinka s.....an tyhmää osa nykynuorisosta on >:( mökki järvellä uistellessa tuli kolmen hengen nuorisoporukka vastaan, eivät tervehtineet vaikka kaikki muut sitä tekevät Thumbd sivusta vähän seurasin kun litkivät olutta ja sitämukaa kun tölkit tulivat tyhjäksi paiskasivat ne suoraan järveen :o siinä minä sitten ajelin pienen matkan päässä perässä ja nostelin niitä haavilla kyytiin

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.06.2022     kello on 20:11 ---Kävin tankkaamassa auton. Reilu 160eur meni. Nää pitäs melekeen raportoida tuolla viimeisin hankinta -osiossa :(
--- Lainaus päättyy ---
Minulla menee 50 € kerralla. Opin tavan talvella korona-aikaan ja pakkasessa hanskat kädessä. Minä taluttelen koiraa ja rouva tankkaa.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View