Sivuja:
Toiminto
  • #66091 kirjoittanut elwari 23 Nov 2021
  • Aikaista alku iltaa!

    No eikös tämä ole kuulumisienvaihto-osasto olohuone, mahtuuhan tänne kirjoituksia :) Se itselläkin on, että asiasta on ollut aika avoimena. Iso elämänmuutoshan se on, moni vanha kuvio menee täysin uusiksi. Töistä meni aina lähibaariin istumaan ja sieltä sitten kotiin ja aamulla taas väsyneenä töihin, ja mitä niitä nyt olikaan..

    Hoitopaikassa huomaa, ettei asian kanssa ole yksin, moni muukin painii ihan samanlaisten ajatusten kanssa.
  • #66092 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 23 Nov 2021
  • Iltapäivää! Tänään oli mielenkiintoinen ryhmä keskustelu, aiheena päihteiden käyttö ja tunteet, nopeasti meni 2h.Klo.14.00 lähdemme Hevostallille.Ja hyvä Fiilis Thumb Ja kiitos elvari, kun uskallat kertoa kanssa ongelmasta julkisisesti, antaa voimia minulle ja tsemppaa myös Thumb
  • #66093 kirjoittanut Hauho 23 Nov 2021
  • Puutarhatraktoriin ketjut vetäviin pyöriin ja ensilumi työnnetty pihalta sivuun.
  • #66094 kirjoittanut armas ujomieli 23 Nov 2021
  • Pienen pojan elämää kun joskus on kuunneltu niin pitää tänää lähtee kauppalan kujille vetämään käkkäri käännöksiä kun ensilumi maassa. Kohta alkaa oikein juhlat kun saa sukset alle ;)
  • #66095 kirjoittanut Arska 23 Nov 2021
  • Oli aamulla niin valoisaa ja komean näköistä kun oli tullut lumi maahan, niinpä täyttelin paljun ja lämmitin sen. Vintiöt kun pääsi koulusta niin tulivat vaarin kanssa paljuilemaan. 3 tuntia siellä liottiin, välillä oltiin lumisotaa ja sitten taas veteen lämmittelemään. Siinähän se päivä meni.
  • #66096 kirjoittanut Alan 23 Nov 2021
  • ...Ja tämä on myös yksi tapa minulle kuntoutua, kun saa avoimesti kirjoittaa tuntemuksia.

    Hyvä. Jatka vaan.  Thumb

    Arvaan, että aika kirjava porukka saattaa teitä siellä olla. Joillakin vaikeampi olla ilman alkoholia kuin sinulla. Ja muutenkin.
  • #66097 kirjoittanut smy 23 Nov 2021
  • Vaarallinen paikka tämä Espanja. Koskaan ei tiiä mille pää näyttää  ;D
    Oli niin kovia tuulia että oli aina tukka silmillä. Nyt ei ole....

  • #66098 kirjoittanut Hesus 23 Nov 2021
  • Vaarallinen paikka tämä Espanja. Koskaan ei tiiä mille pää näyttää  ;D
    Oli niin kovia tuulia että oli aina tukka silmillä. Nyt ei ole....
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    nykyään saa olla tarkkana kaikkien hiusmallien kanssa(tai oikeastaan ihan minkä tahansa asian kanssa), joku vetää pian herneet nekkuun ja kertoo tuonkin olevan kulttuurillista omimista.

    Mulla ei ole mitään hajua onko, mutta todennäköisti jostain löytyy yhteys jonnekin kun kaivetaan.
  • #66099 kirjoittanut smy 23 Nov 2021
  • nykyään saa olla tarkkana kaikkien hiusmallien kanssa(tai oikeastaan ihan minkä tahansa asian kanssa), joku vetää pian herneet nekkuun ja kertoo tuonkin olevan kulttuurillista omimista.

    Mulla ei ole mitään hajua onko, mutta todennäköisti jostain löytyy yhteys jonnekin kun kaivetaan.

    Riski huomioitu. Mutta jos joku alkuperäiskansalain en tuon tehnyt niin helpottaako...
  • #66100 kirjoittanut Roksis 23 Nov 2021
  • nykyään saa olla tarkkana kaikkien hiusmallien kanssa(tai oikeastaan ihan minkä tahansa asian kanssa), joku vetää pian herneet nekkuun ja kertoo tuonkin olevan kulttuurillista omimista.
    Tarkkana olen minäkin. Aikoinaan ostin koneen ja siitä lähtien olen hoitanu homman.
  • #66101 kirjoittanut Moppc 23 Nov 2021
  • ^
    Tämä on hyvä. Omilla leikkureilla on hiukset pidetty lyhyenä viimeiset 30 vuotta. Vähintään kolmen viikon välein niin lyhyeksi kun saa. Tyylinsä kullakin.
  • #66102 kirjoittanut smy 23 Nov 2021
  • Vielä 2v sitten mäkin koneella itse ajelin.
    Innostuin naisväen innoittamana hiuksia kasvattamaan niin tiedä mihin tämä päättyy.
  • #66103 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Nov 2021
  • Hyvä. Jatka vaan.  Thumb

    Arvaan, että aika kirjava porukka saattaa teitä siellä olla. Joillakin vaikeampi olla ilman alkoholia kuin sinulla. Ja muutenkin.
    Mukavaa myöhäis iltaa! Tänääkin mahtava päivä, ja hyvät fiililikset Thumb Sa unan jäklkeen kahville ja sitten kodalle grillaamaan.Palatti in yhden henkilön kanssa sinne ja pari tuntia höpötettiin elämän asioita ja vaikeuksista mitä matkan varrella tapahtunut.Itsellä onneksi siviili puolella kaikki ok.On työ,asunto, jota ei kaikilla ole.Osalla omaisuus vain muovikassissa ::) Siitä sitten rakentamaa parempaa elämää on todella haastavaa,lisänä vielä siihen päihde tausta.Pisti mietimään, että ei tässä ole vielä peliä menetetty, vaikka täällä olenkin.
  • #66104 kirjoittanut Ossi66 24 Nov 2021
  •  Thumb  Paronille

    Lumityöt käväisin tekemässä aamutuimaan ;)  Plussalle meni taas täällä
  • #66105 kirjoittanut arska100 24 Nov 2021
  • Plussalle meni taas täällä
    Niin on menossa täälläkin, nyt on tasan 0:ssa.
Sivuja:
Toiminto