Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (133/15074) > >>

aaoulusta:
Joo!! kuumeen kanssa ei leikitellä jottei pääse keuhkoihin! nestettä (ei niinkään Pirkkaa) mustikkasoppaa, mehua..

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.11.2011     kello on 19:54 ---Siis reissussa?

--- Lainaus päättyy ---
  Joo.. olin synnyintilalla kalassa maanantaina,velipojan kanssa,kova pohjoistuuli,joka laineesta tuli vedet kasvoille,ja kylmää vettä ! Stten vielä korjattiin ulkona traktoria,kylmässä! Sitten vielä yöllä Priimus ei toiminut,sisällä 10 +,siitä se lähti !!

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.11.2011     kello on 20:01 ---  Joo.. olin synnyintilalla kalassa maanantaina,velipojan kanssa,kova pohjoistuuli,joka laineesta tuli vedet kasvoille,ja kylmää vettä ! Stten vielä korjattiin ulkona traktoria,kylmässä! Sitten vielä yöllä Priimus ei toiminut,sisällä 10 +,siitä se lähti !!

--- Lainaus päättyy ---

Lähetä se Primus minulle niin rupeaa toimimaan silloin kun sen pitääkin. ;)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.11.2011     kello on 20:04 ---Lähetä se Primus minulle niin rupeaa toimimaan silloin kun sen pitääkin. ;)

--- Lainaus päättyy ---
  Ei pannussa ole vikaa,kaasun tulossa on ,veikkaisin paineen säädintä,koska se palaa heikosti pihisemällä,eikä polttimien vaihdot auta !

teebasso:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.11.2011     kello on 19:43 --- Podettu kuumetta koko viikko !! :(

--- Lainaus päättyy ---

Pyydäs lääkäriltäs Doximysiiniä niin kyllä kuumeet lähtee. Tai jos ei lähe niin ainakin kynnet ja akka.
Tää viimeinen oli tarkoitettu kevennyksexi. Pikaista paranemista! :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View