Sivuja:
Toiminto
  • #65386 kirjoittanut armas ujomieli 17 Sep 2021
  • Koppi ajoon laitettu ja alkaa siirtyyn Tuuriin. Eipä kauaa ehtinyt seisomaan; piti pekkasvk olla viikkoa myöhemmin mut paree näin Thumb
  • #65387 kirjoittanut latushka83 17 Sep 2021
  • Käyty opettelemassa miten tulitikuilla voi leikkiä turvallisesti eli tulityökortti koulutuksessa.
  • #65388 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 17 Sep 2021
  • Palattu töistä Thumb Huomenna muutto vaunuun, kun työ kiireiltä ei ole kerinnyt tekemään muuttoa.
  • #65389 kirjoittanut "Masi" 17 Sep 2021
  • Ukko herra oli käynyt kylässä mökillä ;)





     
    Oli vähän kettuuntunut grilliin !
  • #65390 kirjoittanut Alan 17 Sep 2021
  • ^^

    Ittellä aina muutot tapahtui kuun vaihteessa, kun edellinen kämppä irtisanottiin siihen.

    Se on Uuraisten kreivi sitten. Vai Hietasaaren herttua. Jälkimmäinen rimmaa paremmin.
  • #65391 kirjoittanut Roksis 17 Sep 2021
  • Näyttikö hyvältä?
    Hurjalta. 3 näytettä otti.
  • #65392 kirjoittanut Roksis 17 Sep 2021
  • ^^



    Se on Uuraisten kreivi sitten. Vai Hietasaaren herttua.
    Kannatan
  • #65393 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 17 Sep 2021
  • ^^

    Ittellä aina muutot tapahtui kuun vaihteessa, kun edellinen kämppä irtisanottiin siihen.

    Se on Uuraisten kreivi sitten. Vai Hietasaaren herttua. Jälkimmäinen rimmaa paremmin.
    Aika paljon jo nykyään muuttavat myös keskellä viikkoa ::) Ite saatte päättä nim.merkistä ;) ;D
  • #65394 kirjoittanut k69 17 Sep 2021
  • Nostin veneen, aikas aikasin tänä vuonna.
  • #65395 kirjoittanut T-Cat 17 Sep 2021
  • Töissä pidettiin siivouspäivä, tämän pelastin menemästä roskiin. "Pienellä" putsaamisella patinaa pilaamatta tuli tällainen, huomenna valopetroolia ostamaan. Mökillä on myös vastaavia pari kappaletta ja Aladdin ja Tilley, mikähän se oli nykyaikana paras polttoaine noihin?

  • #65396 kirjoittanut Lerssinen 17 Sep 2021
  • Frowo, onko lasissa vielä ddr leimat ?

    Ihan tokmannin petukkaa minä olen poltellut, hyvin palaa.
  • #65397 kirjoittanut T-Cat 17 Sep 2021
  • Frowo, onko lasissa vielä ddr leimat ?

    Ihan tokmannin petukkaa minä olen poltellut, hyvin palaa.

    Pelkkä FROWO, säiliössä lukee Made in Germany. Taitaa olla uudempaa tuotantoa mutta jos toimii niin ihan sama, käyttöön tulee.
    Edit.
    Ja joo, tokmannilta meinasin hakea huomenna petroolia, sillä vaan mietin mikä tuoksuu vähiten kun mökin saunakamarissa on Panasonicin lämmitin.
  • #65398 kirjoittanut svc 17 Sep 2021
  • Ajeltu Sodankylästä Hankoon.
  • #65399 kirjoittanut putkimies 17 Sep 2021

  •   Tänään hoksasin että hinattava ajoneuvo liikkuu päästöttömästi.
     
      Samoin kuin sähköauto.

      Näiden molempien liikkumiseen tarvittava energia tuotetaan muualla, kaikkea muuta kuin päästöttömästi.
  • #65400 kirjoittanut "Masi" 18 Sep 2021
  • Opetettu pojalle perininteistä kalastusta, tuulastusta hyvällä menestyksellä ;)
    Poika iski kaikki ;)





Sivuja:
Toiminto