Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (12795/15094) > >>

Yrjö:
   Haalaripyykkiä (n.15) pesty, vesilaitosta huijattu pesin sadevedellä, laitoin viemäriin. :laugh:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  6.05.2021     kello on 19:23 ---Sitten vinkkejä hyvään, kohtuuhintaiseen ns. mökkisahaan. Huomenna menen hankkimaan jos keli antaa myöten.

--- Lainaus päättyy ---
  Minä olen ostanut/ saanut käytettyjä ammattilais/maanviljelijä sahoja. Ensimmäisen ostin liikkeestä, leikkasi kiinni, sain hyvän takuuseen. Sen tuhosin ajamalla vaunulla yli. Nyt on kaksi kohtalaista viime vuosituhannen mallia käytössä. Voimaa niissä on--niin ja painoa.
  Noita pensaletku ongelmia niissäkin ollut.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  6.05.2021     kello on 19:23 ---Vaihdoin tänään hankkimani pa-suodattimen moottorisahaani. Tällä kertaa se ei helpottanut.

Sitten vinkkejä hyvään, kohtuuhintaiseen ns. mökkisahaan. Huomenna menen hankkimaan jos keli antaa myöten.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on ollut ensin huono ja sitten hyvä mökkisaha.

Samaa mieltä kuin Yrjö. Osta mieluummin vahvempi saha käytettynä. Naapurin maatilamallin Stihlia kerran kokeilin, hyvä oli.

trapper:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  6.05.2021     kello on 19:23 ---Vaihdoin tänään hankkimani pa-suodattimen moottorisahaani. Tällä kertaa se ei helpottanut.

Sitten vinkkejä hyvään, kohtuuhintaiseen ns. mökkisahaan. Huomenna menen hankkimaan jos keli antaa myöten.

--- Lainaus päättyy ---
Itse ostin juuri mökkikäyttöön Stihlin 194c mallin,erittäin kevyt saha  ja on toiminut hyvin,helppo käynnistää ja suurempikin puu kaatuu

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.05.2021     kello on 22:50 ---Minulla on ollut ensin huono ja sitten hyvä mökkisaha.

Samaa mieltä kuin Yrjö. Osta mieluummin vahvempi saha käytettynä. Naapurin maatilamallin Stihlia kerran kokeilin, hyvä oli.

--- Lainaus päättyy ---
sinun puut taisi kaataa ammattilainen? itse olet paremmalla sahalla tehnyt karsinnan ja ehkä pätkimisen?  olenko nyt väärässä?

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo -  6.05.2021     kello on 23:23 --- sinun puut taisi kaataa ammattilainen? itse olet paremmalla sahalla tehnyt karsinnan ja ehkä pätkimisen?  olenko nyt väärässä?

--- Lainaus päättyy ---

Olet väärässä, kuten yleensä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View