Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.04.2021 kello on 19:43 ---Varmuuden välttämiseksi menin saappaat jalassa
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän on kuin savolaiselta kysyisi... :)
Suattaapi olla, että tarvii, mutta suottaapi olla ettei tarviikaa. Mulle jäi hiukka epäselväksi, jotta pärjääkö tähän aikaan maastokengillä.
armas ujomieli:
https://www.ahtihuvila.fi/cgi-bin/webio2kauppa?Asusteet_ja_jalkine et/Jalkineet_ja_pohjalliset/Beretta_Rendena_Oliv_GTX&naytasivu=2703&id=&saitti=ahtihuvila
Riippuu vähän mitä maastokengillä tarkoittaa :o. Mä olen näillä pärjännyt. Saari-Soljanen nätti paikka yöpyä, vink vink. Talvella kävinkin tuolla Koverolla.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.04.2021 kello on 19:48 ---Tämähän on kuin savolaiselta kysyisi... :)
Suattaapi olla, että tarvii, mutta suottaapi olla ettei tarviikaa. Mulle jäi hiukka epäselväksi, jotta pärjääkö tähän aikaan maastokengillä.
--- Lainaus päättyy ---
Mainitsin aiemmin jotta luntakin oli. Ja jossain märkää reippaasti. Suosittelen saappaita
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.04.2021 kello on 21:08 ---Mainitsin aiemmin jotta luntakin oli. Ja jossain märkää reippaasti. Suosittelen saappaita
--- Lainaus päättyy ---
Ok...
Mulla ei ole keväällä patikoinnista kokemusta, kuin kotinurkilta. Tänäänkin menin metsälenkin 10 km, mutta näiden polkujen märät paikat tiedän.
MRi:
Haettu vaunu talvisäilöstä pihaan Thumb
Tuntuu olevan tilausta lämpimälle säilytystilalle. Viime syksynä olivat saaneet myydä ei oota, uusi halli (taas) rakenteilla lisää ja varaus tuli tehtyä ensi syksyksi nyt hakiessa.
Vielä kun mentäisiin suotuisasti kesää kohti ja pääsis reissuun. Vielä ei ole luovuttu toivosta ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta