Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (12734/15094) > >>

Aippe:
Tuli tehtyä ilmastoteko. Käytiin Ylivieskassa pojanpojan synttäreillä kaasun voimalla. Ajoa 380 km.

88k5:
Palattu 10pv reissusta.
Reilut 2300km tuli mittariin - kauas on pitkä matka. Pari palstalaista tavattu reissussa. 1 yö leirintäalueella, 2 bestparkeissa, 2 porotilalla ja loput puskassa..

Kotoa lähtiessä oli vielä talvi. Palattua oli tullut kevät, lumet sulaneet. Krookukset, pajut sun muut kukkii.. aurauskepit nyhdin pois, lumikolat ja -lapiot näyttää oudoilta nurmikoilla  ;D

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.04.2021     kello on 19:23 ---Palattu 10pv reissusta.
Reilut 2300km tuli mittariin - kauas on pitkä matka.

--- Lainaus päättyy ---

aika sopivia päiväsiirtymiä.
oon itsekin huomannut että lomalla semmonen 150-250km päivässä on sopiva  Thumb Lyhyemmät tuntuu vähän kuin  ei siirtyis mihinkään(eli sitten on sama pysyä paikallaan) ja pidemmät siivut menee sit jo liian työn omaiseksi. Sitten siitä kuuluis saada jo palkkaa.

----

Itse olen hitsaillut Torinoa.

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 10.04.2021     kello on 18:48 ---Odottavan aika oli pitkä

--- Lainaus päättyy ---
Niin on ??? Mökille on kyllä päässy muttei kalaan, tänään sekin vihdoin koitti Thumb tosin ei vielä perämoottoria viittiny laittaa kun tuon 300m mikä on sulana jaksaa vielä soutaa ;D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 10.04.2021     kello on 19:55 ---aika sopivia päiväsiirtymiä.
oon itsekin huomannut että lomalla semmonen 150-250km päivässä on sopiva  Thumb Lyhyemmät tuntuu vähän kuin  ei siirtyis mihinkään(eli sitten on sama pysyä paikallaan) ja pidemmät siivut menee sit jo liian työn omaiseksi. Sitten siitä kuuluis saada jo palkkaa.
..

--- Lainaus päättyy ---
Siirtymillä pohjoiseen tai takaisin oli 500-600 km per päivä, eli Oulun korkeuksiin etelän vinkkelistä. Sitten puolitetaan.. oli tuossa parissakin paikkaa 2 yötä paikoillaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View