rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 5614971 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:37
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63180 : 24.02.2021 kello on 23:10 »
Tuossa viimeksi kun vaunussa touhusin niin alkoi lorina käymään luukun kautta. Katolla paksu jää/lumikerros eikä päässyt vesi mihinkään niin sisällehhän se tuli.

Pressu katolla on pirun hyvä....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63181 : 25.02.2021 kello on 06:39 »
Havaittu, että talven selkä on taittunut.

Illalla lämmöt päälle autoon. Onneksi tuli siivottua katto lumesta, pääsee vesi poistumaan oikeita teitä. Suunnilleen 45 cm oli kevyttä pakkaslunta, kun toissapäivänä "kolasin".

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:13
  • "Where days drop as softly as fruit from trees"
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63182 : 25.02.2021 kello on 12:30 »
Hiljaa itsekseni todennut, että on tuo Jeff Bezos minun puolestani miljardinsa ansainnut. Sen verran vakuuttavasti toimiin prosessit, nimittäin. Lauantaina suolaista himoitessani tilasin ja hetki sitten postin kuriiri toimitti kotiovelle. Espanjalaisia (todella hyviä) ja päiväykset vuoden loppuun. Tuossa on sardellia laitella joka kuukaudelle.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:56
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63183 : 25.02.2021 kello on 13:15 »
Lunta ei ole tullut paljoakaan. Työntelin ensin kolalla. Olipa painavaa ja siirryin linkoon. Sillä ajoväylät auki ja sitten kaupoille.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63184 : 25.02.2021 kello on 13:33 »
Hiljaa itsekseni todennut, että on tuo Jeff Bezos minun puolestani miljardinsa ansainnut. Sen verran vakuuttavasti toimiin prosessit, nimittäin. Lauantaina suolaista himoitessani tilasin ja hetki sitten postin kuriiri toimitti kotiovelle. Espanjalaisia (todella hyviä) ja päiväykset vuoden loppuun. Tuossa on sardellia laitella joka kuukaudelle.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Varmaan ok, itse ostan paikallisesta kaupasta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:32
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63185 : 25.02.2021 kello on 14:05 »
Lunta ei ole tullut paljoakaan. Työntelin ensin kolalla. Olipa painavaa ja siirryin linkoon. Sillä ajoväylät auki ja sitten kaupoille.
Täällä oltiin päälysmiehenä kun vaimo linkos, joutuu opettelemaan lumenpoiston kun antoi itse minulle lumityö kiellon.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:29
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63186 : 25.02.2021 kello on 14:11 »
Täällä oltiin päälysmiehenä kun vaimo linkos, joutuu opettelemaan lumenpoiston kun antoi itse minulle lumityö kiellon.
kerro muillekin miten oot saanu koulutettua ja ulkoistettua vaimolle nuo Lumi hommat? Vai onko iha ite hehdotellu ja ite suostunut.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:32
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63187 : 25.02.2021 kello on 14:19 »
kerro muillekin miten oot saanu koulutettua ja ulkoistettua vaimolle nuo Lumi hommat? Vai onko iha ite hehdotellu ja ite suostunut.
Kyllä minä tekisin mutta kun yöllä lanssilla päivystykseen niin kielsi lumityöt (tein edellisenä iltana). Tosin infarktin oireille ei löytynyt selitystä, mutta kun yksi jo takana niin tutki kuitenkin tarkemmin ja seuras useamman päivän. Ja eihän tuo oo lingolla työ eikä mikään jos jättäs lumilapioo käyttämättä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:46
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63188 : 25.02.2021 kello on 15:57 »
Valmisteluja tehnyt ;)









*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63190 : 25.02.2021 kello on 17:12 »
Kyllä minä tekisin mutta kun yöllä lanssilla päivystykseen niin kielsi lumityöt (tein edellisenä iltana). Tosin infarktin oireille ei löytynyt selitystä, mutta kun yksi jo takana niin tutki kuitenkin tarkemmin ja seuras useamman päivän. Ja eihän tuo oo lingolla työ eikä mikään jos jättäs lumilapioo käyttämättä.
Meilläkin emäntä tekee lumityöt etupihalla...

Johtuu siitä, että mulla ei ole mitään asiaa terapiatraktorilla, eikä edes lingolla sinne. Itse hoitelen sitten takapihan ym.
Tuosta lingosta sen verran, että kyllä sekin pumpun päälle ottaa. Älykellosta kun katsoo jälkikäteen, niin syke on jytkyttänyt melko korkealla koko ajan.

Tänään harrastin metsässä dementia hiihtoa pelkkien porkkien kanssa. Ladut ja lumet on jo sulamassa pois.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 04:52
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63191 : 25.02.2021 kello on 19:26 »
Ajettu traktorin perälevyllä piha ja liittymän jääkerros rikki, pohjia myöten. Ei enää liukas.
Huomenissa Adriaan muotoilemaan uudet termomatot.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:48
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63192 : 25.02.2021 kello on 22:44 »
ihmettelen uusia rajoituksia koronan suhteen. jostain syystä hiihto lomat saa pitää (lappi ei saa), onko nyt jokin kalenteri mistä katsotaan päivät milloin tauti leviää?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:37
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63193 : 25.02.2021 kello on 22:48 »
ihmettelen uusia rajoituksia koronan suhteen. jostain syystä hiihto lomat saa pitää (lappi ei saa), onko nyt jokin kalenteri mistä katsotaan päivät milloin tauti leviää?

Ihmettelen minäkin.
Ensin stadilaiset saa mellastaa täällä kax viikkoa ja sitten alkaa rajoitukset!   :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:04
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63194 : 26.02.2021 kello on 06:20 »
Olis pitäny iskeä kiinni 3 viikkoa aiemmin, mutta siitähän olis noussu meteli. >:(