|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Tosin yrittivät veetuilla mulle ja jouduin kutomaan koko koulun edessä,mutta iltalomilla asia korjautui :Dja tiedätte millä tavalla,,,heh heh heeOon joskus vanhemmalla iällä yrittänyt kutoa mutta ei siitä mitään tullut. Virkkauskin on täyttä hebreaa en osaa kuin hiirenhäntää virkata. Melkein ketjun kun ketjun väsään kyllä vaikka kuvasta katsomalla. Miten jotkut asiat voivatkin olla niin vaikeita oppia toiset taasen helppoja kuin heinänteko talvella älä sure tuota minä taas en osaa tehdä yhtäkään rinkulaa kuin kutoen tai virkaten mutta jokainen olkoon "seppä" alallaan ja nyt olen huomannut että on, jonkin sortin buumi miestenkin kesken menossa kun aika paljon ovat alkaneet harrastamaan kutomista ja virkkausta varsinkin toi jälkimmäinen yksikin bodari laittoi firman pystyyn kun tekee niin innolla pipoja ja on jo koko suku niihin hukkua että oli pakko niitä kaupaksi laittaa jotta voi taas lisää virkkailla ![]() ja itselle tämä on niin teraupeuttista ja rentouttavaa et on vaan välillä jotain näperrettävä voih Kansalaisopistossa alkaa uudet kurssit taas joulun jälkeen. Nokka vaan Vistalle päin! Muutettu yksi Truma C3402:sen piirilevy 6002:ksi ja toimii. Huomasin eilen, että puhuit noitten kahden lämmittimen sielunelämästä ja mainitsit minutkin. Pitäisikö minun poiketa Vihdissä joku päivä Nyt sitten on vaihdettu jarrunesteetkin ,luulis kelpaavan mersulla ajella. ![]() Niin ja siinä oheessa lykitty lunta pihasta jo kaksi kertaa.. Niin ja siinä oheessa lykitty lunta pihasta jo kaksi kertaa..Onneksi täällä ei ole satanut tänään yhtään lunta,enkä kyllä kaipaakkaan sitä lisää tänä talvena. Ensi talvena vois sellaset 5 cm tulla ei yhtään enempää. Huomasin eilen, että puhuit noitten kahden lämmittimen sielunelämästä ja mainitsit minutkin. Pitäisikö minun poiketa Vihdissä joku päivä Ota omasta kortista valokuva ja lähetä minulle niin varmistan tyypin ja katson, että minulla on tarpeelliset komponentit. Ota omasta kortista valokuva ja lähetä minulle niin varmistan tyypin ja katson, että minulla on tarpeelliset komponentit. Teen niin. Seuraavalla kerralla kun otan auton käyttöön, en viitsi pakkaskeleillä työskennellä ulkona, huomattavasti mielyttävämpää kun ensin lämmittää auton älä sure tuota En ymmärrä miten puikoilla voi kutoa, koukulla pystyy jo paremmin virkkaan kun lanka ei karkaa. No oma äitini kutoo jos vaikka ja mitä, lukee samalla kun kutoo, ei sentään unissaan kuitenkaan. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|