Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (119/15074) > >>

Weicco:
emännän kans kaupoissa losuttu ja otettu kuppia :D kameroita ja obiskoja kattelin ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 12.11.2011     kello on 19:41 ---a-autosta akut ladattu täyteen talveksi...

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa niitä akkuja latailla kesken talveakin, itse laitan auton lataukseen ja samalla lattialämmityksen myötä hiukan kosteudenpoistoa kuukauden välein, aina sieltä muutama prosentti on hävinnyt auton oman mittarin mukaan.

aaoulusta:
jovain olen talvellakin lataillut akustoa, tuota lattialämmitystä en niin pidä tärkeänä  vaikka se onkin pirtissä...onkohan siitä oikiasti mitään hyötyä talvella lämmitellä  lattiaa kun on oikiastikkin ihan hyvä ilman kierto pirtissä....

ihaa:
Voinee mennä uskon puolelle mitä tulee tuohon kosteuden poistoon lattialämmityksen avulla mutta sillä saa nostettua auton sisälämpötilaa 2.5 asteella ulkolämpötilaan nähden joten sen vuoksi olen sitä silloin tällöin käyttänyt.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.11.2011     kello on 19:35 ---Puita. Näytettiin Stihlin ketjulle vähän Dremeliä niin jo rupesi puremaan puuhun.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Puotitko puru hampaita

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View