rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 5695486 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 22:41
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58815 : 15.01.2020 kello on 19:52 »
Sinulla se on tapahtuma rikas toi elämä. :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:34
  • Escucha el Oi!
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58816 : 15.01.2020 kello on 20:09 »
Sinulla se on tapahtuma rikas toi elämä. :D

1 tykkäys :P

Mä myin mun vanhan täysjoustomaastopyö rän. Oli erittäin asiallinen nuori skloddi joka omista säästöistään osti, ni myin aika halvalla ku meni hyvään kotiin  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:46
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58817 : 15.01.2020 kello on 20:29 »
Pelkkä windows asennus jo laittaa sinne tavaraa.
Laittaa kyllä. Tämä kuuluu jopa otsikon alle. Kun tutkin sitä tänään . Yx kaveri sanoi mix tuo on noin tahmea ?

No 1 GHz celeron , 4gb muistia ja eipä kowokaan ole iso.
No hän vaihtoi paremman, tuohon ei saa muistia lisää eikä kowoakaan lisättyä tai vaihdettua.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58818 : 16.01.2020 kello on 06:11 »
Työt takana ja emäntä viety kiskoille, kohta nukkumaan Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58819 : 16.01.2020 kello on 08:22 »
Työt takana ja emäntä viety kiskoille, kohta nukkumaan Thumb
Taitaa olla hiljainen rataosuus kun iltapäivälehdet eivät ole vielä uutisoineet.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:13
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58820 : 16.01.2020 kello on 08:27 »
.. emäntä viety kiskoille ..
Aika hurja teko  :laugh:

Mekin pentuna laitettiin kiskoille 1p ja 5p kolikoita. Puuruuvistakin tuli minisaha..  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:40
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58821 : 16.01.2020 kello on 09:34 »
EIpäs leikitä kiskoilla....

Naapurikunnassa laittoi pennut radalle joskus takavuosina rautapalkkeja sillä seurauksella että koko juna tippui kiskoilta...pari hlö loukkaantui...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:40
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58822 : 16.01.2020 kello on 09:36 »
Koneeseen 2TB lisää tilaa entisen 1TB lisäksi.

Pitäs varmaan lisätä vielä tuollaanen NAS kun on noita koneita useempia....  :-\

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:46
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58823 : 16.01.2020 kello on 10:11 »
Koneeseen 2TB lisää tilaa entisen 1TB lisäksi.

Pitäs varmaan lisätä vielä tuollaanen NAS kun on noita koneita useempia....  :-\
Mulla on 2 ja pilvi

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58824 : 16.01.2020 kello on 10:27 »
Kävin tilaamassa hondaan ovitopparin kun ei ovi enää pysynyt auki, ei se mua häirinnyt mutta itämaan tullimiehet siitä kiukutteli mulle. Viikon toimitusaika ja 58 ekuu se maksaa. Kävin muutamassa autoliikkeessä potkimassa renkaita,mutta ei löytynyt vielä vaihdokkia. Eipä mulla kyllä ole hajuakaan mitä etsin. Honta on ollut hyvä peli mitään oikeeta vikaa siinä ei oo ollut mutta kun sen paksi on vaan niin pieni.
Kahvitauko ja sitten huushollin siivous jatkuu.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:13
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58825 : 16.01.2020 kello on 10:32 »
Kävin tilaamassa hondaan ovitopparin kun ei ovi enää pysynyt auki, ei se mua häirinnyt mutta itämaan tullimiehet siitä kiukutteli mulle. Viikon toimitusaika ja 58 ekuu se maksaa.
..
Löysitkö bittimaailmasta, vai ihan kivijalasta?

Mun pitäisi löytää toiseen japskiin (Mitsu) kanssa. Tai sitten adoptoin sen jostain toisesta..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58826 : 16.01.2020 kello on 10:35 »
Pitäs varmaan lisätä vielä tuollaanen NAS kun on noita koneita useempia....  :-\
Suosittelen lämpimästi Thumb Ja toki tuo NAS sitten vielä omat levynsä peilaten ynnä ulkoiselle levylle vielä lisäksi varmistaen = sulla on ne tavarat 3x kiekoilla jemmassa joskos jollekin jotain joskus sattuu. No itselle sattui kun NAS ei enää löytänytkään buutti-partitiotaan. No onneksi oli tuo ulkoinen backup, niin sai pienellä linux-taistelulla homman taas takaisin pykälään ja samalla tuli otettua myös se toinen ulkoinen levy-backup toiseen formaattiin ja tuo kiekko puolestaan kuskattiin duuniin pöytälaatikkoon jemmaan. Eli nyt jos vaikka kämppä palaisi, niin nuo tiedostot on silti jossain hyvässä jemmassa ^-^

Honta on ollut hyvä peli mitään oikeeta vikaa siinä ei oo ollut mutta kun sen paksi on vaan niin pieni.
No eipä ole tuossa omassa Qashqaissakaan muuta vikaa kuin tuo takapaksi => viime viikolla lähti tilaukseen Berlingo XL, niin jo luulisi kohta tilan riittävän ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58827 : 16.01.2020 kello on 10:38 »
Korjaamon pojat sen Hondalta tilasivat, ois niitä käytettynäkin löytynyt mutta kun tuo ei tuon kalliimpi ollut niin tilasivat uuden.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:40
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58828 : 16.01.2020 kello on 11:19 »
Suosittelen lämpimästi Thumb Ja toki tuo NAS sitten vielä omat levynsä peilaten ynnä ulkoiselle levylle vielä lisäksi varmistaen = sulla on ne tavarat 3x kiekoilla jemmassa joskos jollekin jotain joskus sattuu. No itselle sattui kun NAS ei enää löytänytkään buutti-partitiotaan. No onneksi oli tuo ulkoinen backup, niin sai pienellä linux-taistelulla homman taas takaisin pykälään ja samalla tuli otettua myös se toinen ulkoinen levy-backup toiseen formaattiin ja tuo kiekko puolestaan kuskattiin duuniin pöytälaatikkoon jemmaan. Eli nyt jos vaikka kämppä palaisi, niin nuo tiedostot on silti jossain hyvässä jemmassa ^-^
No eipä ole tuossa omassa Qashqaissakaan muuta vikaa kuin tuo takapaksi => viime viikolla lähti tilaukseen Berlingo XL, niin jo luulisi kohta tilan riittävän ;D


Joo NAS + RAID sekä sitten vielä Porukoitten kassakaappiin kerran vuodessa ulkonen tai sisäinen levy....ja vuorovuosina eri levy. Tosin Sisäisen 2TB levyn saa 65 eurolla on aikas paljon nopeempi kuin ulkonen. Asennukseen ja poistoon ei mene minuuttiakaan.

Pilvi systeemiä tuli kokeiltua joskus...ja yllättäen palvelu loppui...ja tuli ilmoitus että kk aikaa siirtää kamat talteen. 2 viikon päästä niitä ei enää sielä ollut... Eli se pilvien luotettavuudesta.

 

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:23
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58829 : 16.01.2020 kello on 15:56 »
Ajeltu keskeiseltä Siuronkoskelle puskaan ihan passeli  paikka ei muita toistaiseksi.