Hienoa tekstiä. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitoin iltapäivällä LMC:hen lämmöt päälle, että kuivaa asuintilat. Se on seissyt lokakuun alusta lähtien käytön jäljiltä. Parin tunnin päästä menin katsomaan ja totesin, että lämmöt ei ole nousseet yhtään. Vaihdoin kiertopumpun sähköpatruunalta 12 v puolelle kun kävi mielessä, että sähköpatruunan pumppu ei toimi, mutta ei lähtenyt lämpö nousemaan. Päättelin jotta ilmaa on jossakin mutkassa, tuossa kulkineessa kun on aikaste mutkikas tuo kierto. Istuin laatikossa on yksi hyvän mittainen U-mutka ja puristelin sitä jonkin aikaa ja kun ei tapahtunut mitään niin sammutin pannun sekä 12 v kiertopumpumpun niin paisunta säiliössä pulputti jonkin aikaa. Laitoin taas pannun ja pumpun päälle ja sammutin hetken kuluttua niin sama pulputus toistui ja sen jälkeen nesteet alkoi kiertämään. Eipä ole aikaisemmin tapahtunut moista, että seistessä vetää ilmat nestekiertoon omia aikojaan. Voisiko siihen vaikuttaa se että keulapää on ylempänä kuin koskaan aikaisemmin.Sama vika mulla ducatossa,ei noussu kuin +13 lämmöt muutama pv.sitten ja 2 kw oli päällä. Viime talvena tarkeni -30 asteen pakkasillakin.En oo vielä tutkinu kummemmin,mutta ilmalukkoa epäilen.Auton keula on ehkä joku 20 cm ylempänä. Parhaiten saan tuossa -89 autossa loppuilmauksen suoritettua kun se seisoo hiukka keula ylöspäin,jolloin käsi-ilmaus makuuparvelta ennenmin kuin käynnistää mitään pumppuja.
Toisaalta eihän sinne pitäisi ilmaa tulla, mutta joskus vaan tulee. ... Jos sillä oisi kalijjoo. Taas uusi nimitys 'sille'.. Hups, eihän tää ollutkaan kevennyspalsta! ![]() Se mikään luukku oo. Vääränlainen suojapelti! ![]() Vääränlainen suojapelti! Väärin sammutettu! ![]() Kunhan selailin taas vaunuja ja löysimpä samanlaisen (kuin oma) myynnistäkin. Mitäs sanoo viisaammat onks hinta kohdillaa?
http://www.nettikaravaani.com/knaus/azur/1368426 Huomenta! Käyty Koirien kanssa jäällä koheltamassa...
![]() Aikas aikaisin sinäkin sitten ulkoilutat koiriasi kun itekkin olen jo aamupissattanut koko katraan!
Mamma lähti just Hellsinkiin koiranäyttelyyn nuorimman räiskäleen kaa! Varoittelin vaan peuroista sun muista vaaroista että katse täyttyy levätä ojissa ja sillee,niin eikös hän laittanu heti Tompan päälle et varmaan häikäisee pimeä näköä Koitin varovasti selittää että laittais sen vasta siellä Helsingissä päälle kun siellä tuo peuravaara on hieman pienempi,,,, mut olikos se Spede ja se naisenlogiikka..... antteeks vaan mut kun oon huolissani hänen turvallisuudesta. Tommonen Tomppa pimeällä syö pimeänäköä tehokkaasti ja sit viel jos alkaa lukemaan siitä tietoa niin tack o adjöö,tiehuomio on nollassa... Kunhan selailin taas vaunuja ja löysimpä samanlaisen (kuin oma) myynnistäkin. Mitäs sanoo viisaammat onks hinta kohdillaa? minun mielest hintava ![]() mutta pyytää saapi mitä tahtoo ostaja tarjoo mitä tarjoo ![]() Tommonen Tomppa pimeällä syö pimeänäköä tehokkaasti Onhan siinä yö-värit. Ei se silloin, minusta, paljon eroa muusta mittaristosta. . Näyttö yöasetuksille ja vielä kun laittaa himmeimmälle niin ei luulisi haittaavan ajoa ja jos vielä häiritsee niin saahan sen vielä niinkin että ainoastaan risteyksien lähettyvillä tulee näyttöön opastus, muun ajan täysin pimeänä. Meillä vaimo ainakin tahtoo Tompan noin silloin kun hän on tien päällä pimeällä. Ehdit: Tsahkali kerkesi ensin mutta toistetaan silti... ![]()
Aikas aikaisin sinäkin sitten ulkoilutat koiriasi kun itekkin olen jo aamupissattanut koko katraan!eikö tompassaki saa ne yö värit päälle, ni ei häirihe ku murto osan siit mitä päivänäkymäll ja on kummiski se peltipolliisi hälytin toiminassa.. itee ainaski ketuttanu parikertaa ku ajanu 600 kilsaa kotiakohtikaan ja toss alatemmeksen kohall sitt räpsähtäny menny karvan yli 90 joten nykyään navi käynnistyy samalla ku autoki ,ilman eri toimenpiteitä editt jä mää olin sitt se matti myöhänen Joo on siin ne yövärit automaattisesti mut kun tunnen mammani reaktiot,niin jokainen ylimääräinen häiriö on pahasta!
Ja itteäkin se heikentää keskittymiskykyä jos sitä räplää. Sama jos tulee tekstiviesti ajossa ja alkaa sitä tihrustamaan s...tana monta kertaa meinannu mennä ojasse...........Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|