Sivuja:
Toiminto
  • #57376 kirjoittanut T-Cat 22 Sep 2019
  • Joko olette asentanut talvi suojan jääkaapin aukkoon?

    Kyllä, torstaina.
  • #57377 kirjoittanut "Masi" 22 Sep 2019
  • Joko olette asentanut talvi suojan jääkaapin aukkoon?
    Autotallissa hyllyllä näkyy olevan, mittarissa keittiön ikkunalla + 24, ehkä odottelen jonkun kuukauden vielä ;)
  • #57378 kirjoittanut volvo 22 Sep 2019
  • paheksuntaa aiheuttavaa toimintaa, asennettu ilmalämpö pumppu.
  • #57379 kirjoittanut 88k5 22 Sep 2019
  • Mulla on ollut jo heinäkuusta asti suojat paikoillaan. Jonkun päivän pitänyt ilman. Nytkin Lahdenreissun ajan olivat paikoillaan (ylä ja ala) - kyllä se ilma kaapin takana 8-13C kelissä vaihtuu kun vaihtuu +35 asteillakin. Ei ne umpeen mene vaikka paikoillaan ovat.
  • #57380 kirjoittanut arska100 22 Sep 2019
  • Leikkasin ruohon ja kävin saunassa
    Tein tuon jo eileen.. ;D
  • #57381 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 22 Sep 2019
  • Just laitoin paikoilleen, ja tarkistin samalla vaunun turva varusteet Thumb


  • #57382 kirjoittanut kimi 22 Sep 2019
  • Koko kesän olen yhtä talvisuojaa pitänyt paikallaan. Meillä on alhalla 2 ja ylhällä 1. Tuon ylemmän alasuojan tarkoitus taitaa pitkälti olla huoltoluukkuna toimiminen. Helteilläkin pysyy kaappi hyvin kylmänä noin.
  • #57383 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Sep 2019
  • Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taakse. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon.  ::)
  • #57384 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 22 Sep 2019
  • Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taake. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon.  ::)
    On mullakin tehtaala asennettu kaksi nopeuksinen puhallin.Näillä täytyy vaan mennä, elämä on ;) ;D
  • #57385 kirjoittanut T-Cat 22 Sep 2019
  • Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taakse. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon.  ::)

    Puhallin vielä asentamatta, haasteellinen paikka. Täällä on ollut lämpötila pakkasen puolella tällä viikolla.
  • #57386 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 22 Sep 2019
  • Ei kait noi suojat turhia ole tiedä sitten ::)
  • #57387 kirjoittanut kimi 22 Sep 2019
  • Toiset virittelee puhaltimia jääkaapin taakse. Toiset tukkii sieltä ilmanvaihdon.  ::)

    Jos tarkoitat minua tuolla tukkimisella itse ajattelen asiaa niin, että korkean kaapin takana pitkä väli suojien välissä tehostaa painovoimasta ilmanvaihtoa
  • #57388 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 22 Sep 2019
  •      ^
    Näin se näkyy olevan. Edellisessä kulkimessa oli "matala" jääkaappi. Ilman puhaltimia se oli lähinnä viileäkaappi. Nyt kun olen nuljahtanut juppisarjaan, ei puhaltimia ole viritetty korkeaan kaappiin.  :D

  • #57389 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 22 Sep 2019
  •      ^
    Näin se näkyy olevan. Edellisessä kulkimessa oli "matala" jääkaappi. Ilman puhaltimia se oli lähinnä viileäkaappi. Nyt kun olen nuljahtanut juppisarjaan, ei puhaltimia ole viritetty korkeaan kaappiin.  :D
    Korkea kaapi ja tehtaala laitettu puhallin ::)


  • #57390 kirjoittanut arska100 22 Sep 2019
  • Korkea kaapi ja tehtaala laitettu puhallin ::)
    Se on kausipaikkalaisen vaunu kun näin on tehty, ne jotka liikkuu niin kylmäaineet sekottuu ja kaapit pelaa.
Sivuja:
Toiminto