Se on sitten joulukuu ja joulusiivoukset tehty,imuroitu.. pesty lattiat.. matot pihalla tuulettumassa, kyllä nyt helpotti,voisi jopa ottaa jopa "yhden" ohrapirtelön sen kunniaksi..taitaa muilla olla koko urakka vielä edessäpäin..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Se on sitten joulukuu ja joulusiivoukset tehty,imuroitu.. pesty lattiat.. matot pihalla tuulettumassa, kyllä nyt helpotti,voisi jopa ottaa jopa "yhden" ohrapirtelön sen kunniaksi..taitaa muilla olla koko urakka vielä edessäpäin..
Se on sitten joulukuu ja joulusiivoukset tehty,imuroitu.. pesty lattiat.. matot pihalla tuulettumassa, kyllä nyt helpotti,voisi jopa ottaa jopa "yhden" ohrapirtelön sen kunniaksi..taitaa muilla olla koko urakka vielä edessäpäin.. No, ei suinkaan ![]() Ohrapirtelö on otettu jo. Ikävä kyllä mutta kotona ei hyväksytä minun suorittamaa imurointia, muutenkin kuulemma siivoan huonosti. ![]() Minulta on tiskivuorot peruttu, kun aina onnistuin hajottamaan jonkun kupposen....no tahallani minä niitä hajotin..
![]() Just tultu lapsen lapsen synttäreiltä,mukavaa oli ja lahja mieluinen
![]() Minulla on se ongelmaisen sarjan HTC-puhelin joka sekoaa aina kun puhun siihen, mutta kun kävin pojan luona niin laitettiin päivitykset ja muutenkin hieman hierottiin toimintaa, nyt ei enää sekoile.
Hyvin olet oppinu. Just kävin ostamassa Vuokatin S-hotellista Nightwishin lippuja 3 kpl.Meinaan soittaa heinäkuussa tuossa hotellin pihassa..
Pääsee näkemään uuden laulajan kera eli Floor Jansenin.Viimeksi oltiin 2005 Areenalla katselemassa Tarjan laulamana.Hyvä keikka vaikkakin sen jälkeen sai Tarja eropaperit käteen. ![]() Just kävin ostamassa Vuokatin S-hotellista Nightwishin lippuja 3 kpl.Meinaan soittaa heinäkuussa tuossa hotellin pihassa..Mietin itsekkin pitäiskö hommata liput.. Mietin itsekkin pitäiskö hommata liput..Älä mieti kauaa kun eivät ole myynnissä kuin 24 päivään tätä kuuta.Luultavasti viimesen kerran esiintyy näin pienellä areenalla.Johtuu varmaankin managerin Ewon ansiosta. Itse vedän vaunun ylläripylläri Kattivankkuriin siksi viikonlopuksi ja siellä yövyn. Itse vedän vaunun ylläripylläri Kattivankkuriin siksi viikonlopuksi ja siellä yövyn.Tota mietin kanssa jos tullaan..
Aamulla kun herätty niin mamman kans köllötelty piiitkään
Sitten hypättiin volvoon ja ajeltiin Selloon. Siinä se päivä vierähti ootellessa ku mamma pyöri kaupoilla .Aamulla kun herätty niin mamman kans köllötelty piiitkäänItse aina etsin läheltä varaosa,autokauppoja tai halpahalleja läheltä niin kuluu omakin aika nuilla kauppareissulla.. ![]() Tota mietin kanssa jos tullaan..Totta vitu...sa ![]() Ja tulette eikös jookoskookos.. Totta vitu...saKumpanas päivänä Nightwish esiintyy? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|