Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9940990 kertaa)
« Vastaus #5551 : 23.11.2012 kello on 15:20 »
Kyllä meillä ainaski näil vinttareil barffi on toiminut hyvin.Karva,se vähä mikä niil on,on hyvässä kunnossa. Lauran karva tuntuu jopa hyljemäiseltä kiitos barffauksen.
Näillä Whippeteillä kun joskus voi olla aikas heikko karva ja useinmiten se on nappuloitten vika joissa vääriä ainesosia koirille!
Noille italiaanoille ei voi syöttää kovin paljoa raakaa jossa luumursketta joukossa. Ressukat saavat kovan vatsan ja se ei ole kiva vaikkakin vihanneksia joukossa yhtä sun toista.
Mut toi alakerran jooseppi Urhopoika vetelee mitä vaan ja aina kaikki hyvin,,,on siis joe cockeri.
« Vastaus #5552 : 23.11.2012 kello on 15:29 »
Kävin Salon polliisiasemalla hakemassa eu-ajokortin,tai siis hain sitä. Parit passivalokuvat ja nimet papruun ja kolmen viikon odottelu niin saa eu-kortin! Mulla kun oli se korttipakan kokoinen läpyskä ja ku ne muuttuu jotenkin 1.1.2013 niin aattelin vaihtaa ajoissa. Mulla kun on toi bussikortti,niin oon vaan vähän huolissani siitä kun kerran en aja ammatikseni-tai tiedä häntä vaikka ensi viikolla vedän kaluunat päälle!!! Hah haa mut on se hyvä säilyttää-onhan se ammatti siinä missä muutkin mut eu koittaa vetää ammattipätevyyden poies tosta vaan. Onkos esim hampilääkäreillä yhtä tarkkoja ja tiukkoja eu-rajoituksia???!!!! Ei ainakaan mun lekureilla jotka kiduttavat s...tana  Kerran jouduin teholle kun veti viisaudenhampin veke ja ei menny ihan niinkuin Strömsössä  t migel
« Vastaus #5553 : 23.11.2012 kello on 16:08 »
Mulla kun on toi bussikortti,niin oon vaan vähän huolissani siitä kun kerran en aja ammatikseni-tai tiedä häntä vaikka ensi viikolla vedän kaluunat päälle!!! Hah haa mut on se hyvä säilyttää-onhan se ammatti siinä missä muutkin mut eu koittaa vetää ammattipätevyyden poies tosta vaan.
t migel
Ammattiajolupa tarvii uusia joka 5:s vuosi..meikäläisenk i taksin ammattiajolupa alkaa vihelellä viimesiä ku en oo päivittämässä käyny..enkä käy..
« Vastaus #5554 : 23.11.2012 kello on 16:28 »
Ammattiajolupa tarvii uusia joka 5:s vuosi..meikäläisenk i taksin ammattiajolupa alkaa vihelellä viimesiä ku en oo päivittämässä käyny..enkä käy..
Joo mut eiks se ala tosta vuoden vaihteesta se laskentatapa? Mulla kun tässä vanhassa lukee voimassa vuoteen2034??? Fiddu näitä sääntöjä sinne sun tänne 
« Vastaus #5555 : 23.11.2012 kello on 16:37 »
« Vastaus #5556 : 23.11.2012 kello on 16:41 »
« Vastaus #5557 : 23.11.2012 kello on 17:10 »
Ns. Barffaus, elikäs luut, liha ja mahdollisesti kasvikset ovat koiran parasta ruokaa. 60-70% lihaisia luita, loput sisäelimiä, kanamunia jne ja jos vatsan toiminta vaatii niin kasviksia.. Koira saa vitamiininsa sisäelimistä, polttoaineensa toisen ELÄIMEN rasvasta.. Tässä barffauksessakin ihmiset liiottelevat, eli antaa yhest sun toisesta purkista vitamiineja, aivan turhaan. Nauratti Royal Caninin edustaja ku kävi tos viikolla..se ihmetteli et meillä jotenkin kassan vierusta muuttunu..ilmotin et on noita pakastimia tullu hieman lisää..tota raakaa kun menee enemmän kun rc nappuloita..hän siihen että rc ei ole huolissaan, kyllä ihmiset vielä järkiin tulee ja alkaa taas syöttään ns. laatunappuloita.. Sain pirettyy suuni kiinni..
Meillä haetaan aina väliin saksan puolellta isompi erä lihaa marketista, yleensä sian jalan ala-osia. Ne lihat irroitan ja murskaimella paloiksi ja pakkaseen ja omasta kylän marketista kanan munuiaset ja maksat sekaa. Kanoja russeli syö joskus siltään, mutta nuorempi , vaikka lintukoira onkin, ei kun ei maha tunnu ainakaan vielä kestävän. Porkanat ja riisit keitetyt sekoittelen lihaa sekaan. yleensä teen noin viikon annoksen kerralla. Ja herkku päivänä sitten pullo olutta puoliksi niille. Ja päivänä milloin ankkan tuovat saavat yleensä naudan jalan järsittäväksi. Pihalla tekevät sahatuista puun oksan pätkistä silppu ja elukka lääkäri ihmetteleen miksei koirilla ole hammas vaivoja. Täällä kymmenestä korasta kahdeksalla on hammaskivi vaivoja eli koiran hampaat eivät tee tapeeksi töitä.
« Vastaus #5558 : 23.11.2012 kello on 18:03 »
Siellä Hollannissa on niitä halpoja mutiaisten kauppoja. Sieltä olen muutaman kerran tuonut kotosuomeen naudan sisäfilettä.  Joko sinä olet opetellut Hollantilaisen ruokailutavan. Ensin syödään hipleet ja soossi, sitten paljaaltaan perunat.  Entäs Joulun vietto, niin se on normaali viikonloppu. 
« Vastaus #5559 : 23.11.2012 kello on 18:06 »
Muistinkin just, että meidänkin jääkaapissa on pullo koirien olutta  Olen ihan unohtanut tuon lahjapullon. Meidän turilas täytti eilen 10 vuotta. Siinä onkin hyvä syy tarjota kaverille saunakaljat huomenna, siis tälle päivänsankarille joka saunoo aina ylälauteilla meidän kanssa.
« Vastaus #5560 : 23.11.2012 kello on 18:08 »
Muistinkin just, että meidänkin jääkaapissa on pullo koirien olutta Olen ihan unohtanut tuon lahjapullon. Meidän turilas täytti eilen 10 vuotta. Siinä onkin hyvä syy tarjota kaverille saunakaljat huomenna, siis tälle päivänsankarille joka saunoo aina ylälauteilla meidän kanssa.
Isäntä? 
« Vastaus #5561 : 23.11.2012 kello on 18:09 »
« Vastaus #5562 : 23.11.2012 kello on 18:19 »
vois pikkusen miettiä mitä nuo sormet näpelöi 
Tarkotti varmaan tummaihosta 
« Vastaus #5563 : 23.11.2012 kello on 18:23 »
Tänään on tehty taas niinpaljon, ettei viitsi edes luetella, lämppäreihin ja salamalaitteisiin kuitenkin liittyy. Pääasia, että puuhaa on. 
« Vastaus #5564 : 23.11.2012 kello on 18:27 »
Herneet laitoin liukenemaan (ei nenään) ja savustetun sianpotkan hain savustamosta.
Huomenna sitten pata porisemaan.
|