Laitettu Sähköpostia TIMO SOINILLE Miten Hienosti Tämä Suomen Valtio Pitää Huolta Veronmaksajista
Odotellaan Vastausta Häneltä 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitettu Sähköpostia TIMO SOINILLE Miten Hienosti Tämä Suomen Valtio Pitää Huolta Veronmaksajista
![]()
Sot,sot,,poijjaat,ei mennä politiikkaan !!
![]()
Just tulin saunasta
Tulihan käväistyä silmälääkärillä.
Joopa Joo...... ![]() Olin kolme tuntia fröökynöitten kanssa portinvartijalla ja lämmitin möksän kuivaksi. Oikein haaveilen koska pääsis sinne laittaan hyvää ruokaa ja vaan olemaan-aurinkokin paistoi
![]() Joo jopekka pitäis ittekin mennä silmälääkäriin kun alkaa toi lähi/ulkonäkö rapistummaan-oiskohan pohjissa jottain vialla vaiko alkava diabetes,,, kaukonäkö vielä ihan ok mutta lähinäkö vaatii laseja! Nyt mennään +1.0 klaseilla mutta täytyy tarkastaa optikolla,,,,oon vaan niin suomalainen mies etten lääkäriin hevillä lähe Sot,sot,,poijjaat,ei mennä politiikkaan !! Juurikin näin. Tämä linja pidetään. Kertakäyttöisiä kuormalavoja pilkottu saunapuiksi, inventoitu lamput ja sähkötarvikkeet.
Tossa tunnin verran pihassa peruteltu vaunun kanssa puitten väliin,kun ei ole muuta tekemistä :DAuto ja vaunu ok
Tornin kupolin kimpussa olen puuhastellut. Kohta pitäisi lähteä sohvienmies hommiin ja televisiota toljottamaan.
...Kulkimella tietysti. ![]() Tornin kupolin kimpussa olen puuhastellut. Kohta pitäisi lähteä sohvienmies hommiin ja televisiota toljottamaan.Tulehan sieltä tänne päin istumaan iltaa emännän kanssa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|