Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (102/15073) > >>

vesako:
Hyvä Kare.

Teeppäs yhteenveto savustuksesta kuvan kanssa
ja laita sinne reseptilaatikkoon.

Niin tuo kaappi sen savuntekijän kanssa
olisi hyvä näkyä.

Weicco:
"kaapiksi" käy vaikka pahvilaatikko ja hyvää tulee ;)

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 28.10.2011     kello on 17:39 ---Hyvä Kare.

Teeppäs yhteenveto savustuksesta kuvan kanssa
ja laita sinne reseptilaatikkoon.

Niin tuo kaappi sen savuntekijän kanssa
olisi hyvä näkyä.

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Siellähän se savuntekijä on kaapin pohjalla, vasta sytytettynä se ei välttämättä erotu sieltä folioitten seasta. Foliot on paloturvallisuus syystä, koska tosta savu häkistä saattaapi tippua kuumaa tuhkaa pohjalle vaikka erittäin tiheää verkkoa onkin.

Voihan siitä jonkinlaisen "aapisen" väsätä, kunhan saan tuon "teollisuuslaitoksen" oikealle paikalleen, pois tuosta romuvarastosta ;)
Ei tuo mitään raketti tiedettä ole, ja jokainen voi soveltaa omien mieltymysten mukaan.

Opetteluahan tää on mulla vasta, sitten kun vähän enempi oppii, niin voi toisille alkaa kertomaan miten mun mielestä tullee hyvä. Makujahan on monenlaisia. :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 29.10.2011     kello on 00:11 ---Voihan siitä jonkinlaisen "aapisen" väsätä, kunhan saan tuon "teollisuuslaitoksen" oikealle paikalleen, pois tuosta romuvarastosta ;)
Ei tuo mitään raketti tiedettä ole, ja jokainen voi soveltaa omien mieltymysten mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Esim. minun tiedot on sitä luokkaa että olen joskus kuullut "kylmäsavustetusta", mutta mitään tietoa ei ole miten se on tehty. Joten kaikki, siis aivan kaikki kylmäsavustuksesta olisi (ainakin minulle) tervetullutta tietoa.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 28.10.2011     kello on 17:27 ---Terve!

Uusi lohifile laitettu suolaan ja huomenna savukaappiin.

Ootellessa laitoin kokeilumielessä pari juustonpalaa savustumaan, saapa nähä mitä tullee ::)

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Juustosta tuli aika mietoa mutta kauniin väristä 22 h savustuksella, savustamattomaan verrattuna saattaa olla hieman kiinteämpää. Pinta on suhteellisen voimakkaan makuinen, joten laitoin toisen palan elmukelmuun jääkaappiin, jos vaikka maku imeytys juustoon sisälle :D. Juustohan on halvinta edamia näin harjoittelu vaiheessa, ei tuu niin isoja vahinkoja, jos hommat mennee vätykseen ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View