Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (2/14484) > >>

mjo33400:
Terassia tuli eristettyä ja laatoitettua ja yhden pannun poksin testasin. ;) ;D

sipu:
päntänyt häärunoa päähän , mut ku on niin huono tuo muisti .. niin tulin siihen tulokseen ,et tein sit lunttilapun .. oikein ison a4 .. et näänkin sen txt sit , kun tulee runon lausunnan aika.. siin oli tärkein homma .. se kyl jatkuu pitkin tätä viikkoa .. jotta on sit terässä lauantaina .. kun H-hetki koittaa .. huoh se vähän huolettaa miten saan sen lausuttua ilman :'( :'( :'( :'( toki huolettaa kirkkokin .. sanoin kyl tyttärel , ettei sit ihmettele , kun mä alan siel ulvomaan .. hän meinas , et varmaan parkuu itsekkin .. saattaa olla et morsian ja äippä parkuu kilpaa  :D

vesako:
60-luvun vuodesohvaan vaihdettu uudet
vaahtomuovit ja ommeltu ja kiinnitetty
uudet kankaat.

Ja sitten sohvan kimppuun ja repimään
vanhoja kankaita irti.

Mittasin neljään tuoliin kangasmenekin,
kävin tupakalla ja kirjoittelin s-posteja.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  2.08.2011     kello on 20:04 ---päntänyt häärunoa päähän , mut ku on niin huono tuo muisti .. niin tulin siihen tulokseen ,et tein sit lunttilapun .. oikein ison a4 .. et näänkin sen txt sit , kun tulee runon lausunnan aika.. siin oli tärkein homma .. se kyl jatkuu pitkin tätä viikkoa .. jotta on sit terässä lauantaina .. kun H-hetki koittaa .. huoh se vähän huolettaa miten saan sen lausuttua ilman :'( :'( :'( :'( toki huolettaa kirkkokin .. sanoin kyl tyttärel , ettei sit ihmettele , kun mä alan siel ulvomaan .. hän meinas , et varmaan parkuu itsekkin .. saattaa olla et morsian ja äippä parkuu kilpaa  :D

--- Lainaus päättyy ---

Onnea vaan tulevalle anopille.

Minä olen niin onneton kun ei anoppia
koskaan ole ollut. :(

Oli menehtynyt jo ennen kuin naimisiin
menimme, oliskohan ollut 1977

Kaiken minkä hänestä olen kuullut, niin
uskompa että olisimme tulleet hyvin
toimeen keskenämme.

Elämä on.

seppoko:
Taas on yksi matto lisää puhtaana, tosin vielä märkänä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View