Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (98/15072) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 28.10.2011     kello on 08:24 ---Tulipa tehtyä päivän hyvä työ, wanhan pakkasen hajottaman vesipänikän kyljestä leikkelin pyöreitä paloja joista tein perheelle heijastimet (ihan 3M:n teipeistä, eli toimivaa tavaraa), viel narut ja hakaneulat nii saapi takin helmaan killumaan....halvat henkivakuutukset ;)

--- Lainaus päättyy ---

tuo kannattaa jo laittaa tuonne niksi osioon jos viitsit .. hyvä idis .. :)  ei sitä aina tarvitse ostaa kalliita heijastimia jotka ei välttämäti edes toimi ... :(

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 27.10.2011     kello on 21:06 ---Rupeempa kaivaan pakastinta... jospa pääsis huomenn pyörähtään...

--- Lainaus päättyy ---
Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 28.10.2011     kello on 10:08 ---Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.

--- Lainaus päättyy ---

pihaan lähden kans tästä nyt ihan kohta .. aika suppusta ilmaa vaan on , mutta ei sekään haravointia haittaa .. hauskaa siivousta sinulle sinne kuin myöskin minulle tänne  :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 28.10.2011     kello on 10:08 ---Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.

--- Lainaus päättyy ---

Sano niille, ettei pihaa saa sotkea.  :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.10.2011     kello on 10:52 ---Sano niille, ettei pihaa saa sotkea.  :D

--- Lainaus päättyy ---

minä ainakin sanon joka kerta ohi kulkiessani et jos teitin täytyy lehtenne pudottaa tehkää se metsän suuntaa kiitos ....  :) arvaa vaan onko auttanut .. no ei ...ei ne mene sinne päinkään ..jotta sitä  pitää vaan mennäs haravan kanssa.. kera pienin tanssi askelin  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View