Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 28.10.2011 kello on 08:24 ---Tulipa tehtyä päivän hyvä työ, wanhan pakkasen hajottaman vesipänikän kyljestä leikkelin pyöreitä paloja joista tein perheelle heijastimet (ihan 3M:n teipeistä, eli toimivaa tavaraa), viel narut ja hakaneulat nii saapi takin helmaan killumaan....halvat henkivakuutukset ;)
--- Lainaus päättyy ---
tuo kannattaa jo laittaa tuonne niksi osioon jos viitsit .. hyvä idis .. :) ei sitä aina tarvitse ostaa kalliita heijastimia jotka ei välttämäti edes toimi ... :(
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 27.10.2011 kello on 21:06 ---Rupeempa kaivaan pakastinta... jospa pääsis huomenn pyörähtään...
--- Lainaus päättyy ---
Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 28.10.2011 kello on 10:08 ---Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.
--- Lainaus päättyy ---
pihaan lähden kans tästä nyt ihan kohta .. aika suppusta ilmaa vaan on , mutta ei sekään haravointia haittaa .. hauskaa siivousta sinulle sinne kuin myöskin minulle tänne :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 28.10.2011 kello on 10:08 ---Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.
--- Lainaus päättyy ---
Sano niille, ettei pihaa saa sotkea. :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.10.2011 kello on 10:52 ---Sano niille, ettei pihaa saa sotkea. :D
--- Lainaus päättyy ---
minä ainakin sanon joka kerta ohi kulkiessani et jos teitin täytyy lehtenne pudottaa tehkää se metsän suuntaa kiitos .... :) arvaa vaan onko auttanut .. no ei ...ei ne mene sinne päinkään ..jotta sitä pitää vaan mennäs haravan kanssa.. kera pienin tanssi askelin :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta