Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Alan:
Taitaa olla sesonki menossa, meilläkin käy ylihuomenna sutari. Hitto, kun ei pysty olemaan kotona silloin, mukava ukko ja taitava työssään, monet hyvät neuvot olen saanut.
Harva muuten tuntee niin hyvin koko ympäristön ihmiset kuin monivuotinen nuohooja. Nykypäivän miespuolinen sentraalisantra. ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.10.2011 kello on 20:51 ---Taitaa olla sesonki menossa, meilläkin käy ylihuomenna sutari. Hitto, kun ei pysty olemaan kotona silloin, mukava ukko ja taitava työssään, monet hyvät neuvot olen saanut.
Harva muuten tuntee niin hyvin koko ympäristön ihmiset kuin monivuotinen nuohooja. Nykypäivän miespuolinen sentraalisantra. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Täällä on myös nainen nuohoojana !!! ;D ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.10.2011 kello on 20:57 --- Täällä on myös nainen nuohoojana !!! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
meillä sellainen pikkuinen poika vaikea sanoa ikää... ei nyt alaikänen kuitenkaan vaik onkin jopa minua lyhempi ja itsekkin olen aikas lyhyt lyllerö .. hän kyl on sellainen kukkakeppi ,et hiukkasen pelottaa , ettei tipu piipusta alas vaan :) mutta kiva todella kiva .. eikä muuten yhtään ole nokea, eikä sotkua missään sen jälkeen kun on nuohonnut noi pesät .. on niin siistiä puuhaa hänellä vaikka onkin nokipoika ..tykkään !
Ossi66:
Tänään palattu kotiin vuoden viimeseltä karavaanarireissult a, eilen ajeltiin Tuuriin - yövyttiin onnelassa ja tänään takaisin kotiin. Ei onneksi keretty viedä vaunu talvitiloille, kun säät oli vielä syyslomalla näin suotuisat - tohti kesärenkailla lähteä liikkeelle.
Huomenna kaluston pesu ja vaunulle uudelleen vesijärjestelmien tyhjäys ja kunnon siivous.
Menomatkalla muuten 100% vastaantulleista karavaanareista moikkas - ainoa asuntoautoilija tuli vastaan pari kilometriä ennen Tuurin kyläkauppaa. Paluumatkalla tuli vain 50% tulos kun Tuurista lähdettyä ainoa vastaantullut vaunuilia moikkasi ja kohta ennnen Alavusta kohdattu as-auto ei morjestanut. Vähän oli enää liikkujia.
Duster:
Tää kyl sattu eile illasta, lähti pojan wanha punkkasydeemi uuteen osoitteeseen (kävi uus omistaja hakemassa), tännää ihailtu sen varastopaikan autiutta.....joo
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta