Käytiin Emännän kanssa liiterissa hakemassa huomiset ruuat grilliin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2867 2868 [2869] 2870 2871 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käytiin Emännän kanssa liiterissa hakemassa huomiset ruuat grilliin
![]() Hyvä näin Tämä on totta, että ihmisillä sekoittuu ammattitutkinnon suorittaneet ja sitten nämä viikonlopussa valmiiksi tulevat "vartijat". Minulla on töissä kymmenkunta vartijaa ja kilpailutusvaiheess a jo pakollisena vaatimuksena kaikilla on ammattitutkinto ja pari vuotta työkokemusta. Minulla olisi muuten Tiplomaatille ne käsiraudat, mikäli vielä tarvitset. Muutamat käytännössä käyttämättömät notkuu kotona, kun tuo samassa sängyssä nukkuva lainvalvoja on niitä aikojen saatossa hommannut. Viidellä kympillä joutaa eteenpäin. Haettu vaunu huollosta Turun Ajovaruste Oy:stä Liedosta.
Hyvä palvelu jälleen kerran. Suosittelen Tämä on totta, että ihmisillä sekoittuu ammattitutkinnon suorittaneet ja sitten nämä viikonlopussa valmiiksi tulevat "vartijat". Minulla on töissä kymmenkunta vartijaa ja kilpailutusvaiheess a jo pakollisena vaatimuksena kaikilla on ammattitutkinto ja pari vuotta työkokemusta.Kerkisin jo tilata raudat,mutta pidetään mielessä Kiitos tarjouksesta Ulkoilutettu traktoria ja haettu naapurista saunanlämmitystarpe ita Hieno Volvo BM, aika iso pesä saunassa "klapien" suhteen. Hieno Volvo BM, aika iso pesä saunassa "klapien" suhteen.Kyllä ne joutuu vielä kolmeen osaan lyhentämään et saa sopimaan ja osaan joutuu vielä Fiskarsiakin käyttämään, ne on vaan helpompi käsitellä tuommosina metrin pätkinä, kun joutuu käsipelillä lastaamaan ![]() Kyllä ne joutuu vielä kolmeen osaan lyhentämään et saa sopimaan Niin minä vähän ajattelinkin että "kuljetus moodissa" ovat vielä. ![]() Totta Pamppu sitten vasemmassa kädessä niinkuin poliiseilla, koska asiakas on aina oikeassa. ![]() Pamppu sitten vasemmassa kädessä niinkuin poliiseilla, koska asiakas on aina oikeassa.Juurikin näin Eipähän sitä pamppua tartte käyttää toivon mukaan.Eilis aamuna mentiin ja tänäaamuna tultiin, Venäjältä meinaan. Eilispäivä lämpimässä Viipurissa,yötä rajalla ja seiskan aikoihin lähdettiin kotio kohti.
Tänään käyty työhönMENO terveystarkastukses sa. Eli vanhassa paikkaa vielä töissä, mut uuden työpaikan aloitus riippuu enään tästä terveystodistuksest a, joka meni läpi, eli terveitä ollaan
![]() Nyt vien tämän töiden jälkeen uuteen paikkaan ja venataan, et koska voisin mahdollisesti aloittaa ja sitten vanhan paikan irtisanoutuminen ja itellä 4vko irtisanoutuminen ![]()
Vihdoinkin viime talvena kaadetut rungot pilkkeinä pinossa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2867 2868 [2869] 2870 2871 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|