Näinhän se meneeMutta oksankin voi valita elinvoimaisesta puusta![]()

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2854 2855 [2856] 2857 2858 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Näinhän se meneeMutta oksankin voi valita elinvoimaisesta puusta ![]() Mutta oksankin voi valita elinvoimaisesta puustaLaho puu voi olla parempi sijoitus....
Kyllä se on nuori sairaanhoitaja joka on kursilla opiskelemassa ;)Viime viikolla oli mukavaa painiskella sen kanssa,kun oli voiman käyttöä.
Nuorihan minä vielä olen Ja olen upporikas [/quote] Näyttää siltä jotta kohta TD elää salaista kaksoiselämää (sellaista muunneltua) ![]() Hyvinkäällä Best Caravanilla pesin auton ja sen jälkeen saunoin. On puhas olo. Ja sitten Riuttaan hikkoilemaan....? Sipulit istutettu ja potut ei muuta kuin odottelua sadon korjuuta.
Tultu kotia ja lämpöä piisaa, +33
![]() Tultu kotia ja lämpöä piisaa, +33Elä ennää lämmitä huushollia on nääs huono nukkua kun sisällä liian lämmin! meillä n +21 ulukona ilimanalaan nähen vaivaiset +8 jotta kelepaa ![]() ^Puhelimella näpyttelin Nyt saavuttu Karstulaan ja Yksin ![]() Tämän voi siirtää oikean otsikon alle! Tänään kursilla puhuttiin tulipalosta ja sammutusvälineistä,ja suositteli nestesammutinta vaunuun
![]() http://www.peltaco.com/oikea_sammutusvaline Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2854 2855 [2856] 2857 2858 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|