|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2842 2843 [2844] 2845 2846 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Just saunasta tultu
Leiriydytty rannalleSiisti paikka. Varmaan salainen? Minä laitoin sen jo eilen laitettuani termistorin paikalleen nähdäkseni, että se toimii näinkin. Mittari näyttää karvan alle nollan kun anturi on melkein kiinni jäähdytysritilässä.Toiset täyttää jääkaapia,niin minä joudun pakosta tyhjentämään,kun on viikonloppuna taas kurssi.Kyllähän täälä viihtys 03.08 kuluvaa vuotta ajetaan Naatalista Suomen kamaralle ja noin 15.08 jostain Pello/ Ylitornio Ruotsiin kuluvaa vuotta pois. Siinä välissä on käytävä mökillä, äet muorin luona ja Kittilässä emännän perintötaloa katsomassa jota mitä remonttia siihen pitäs seuraavana kesänä tehdä. Eli saataa olla että menee vuodelle 2018 kesäkuuta
![]() 03.08 kuluvaa vuotta ajetaan Naatalista Suomen kamaralle ja noin 15.08 jostain Pello/ Ylitornio Ruotsiin kuluvaa vuotta pois. Siinä välissä on käytävä mökillä, äet muorin luona ja Kittilässä emännän perintötaloa katsomassa jota mitä remonttia siihen pitäs seuraavana kesänä tehdä. Eli saataa olla että menee vuodelle 2018 kesäkuutaOdotellaan ![]() Asensin Emukin yleismallin peilit Hymeriin. Rupeaa näkemään taakse, myös oikealle puolelle, mikä on vasemmanpuoleisessa liikenteessä aika tärkeää. Laitoin myös vasemmalle sen, jää pilarin taakse, vaan on siitä peruutettaessa hyötyä ainakin.
Jääkaappi täys, ei kuin ......
![]() Päätinpä että kohta mulla on työpäivä pulkassa. Sitten kohti Tuuria.
Päätinpä että kohta mulla on työpäivä pulkassa. Sitten kohti Tuuria.Aikainen lintu madon nappaa. Hyvää reissua Laitappa,kuva niin päästään kehumaan En tiä kehtaako Tuolta löytyy trumasta kuvaa ku tiplomaatti kyseli https://karavaanari.org/index.php/topic,18878.msg371965.html#msg371965Töitä töitä töitä on taas tämä aamu väännetty, tänään lähdetään 2017 testiajolle meijän vanhuksella ja sillä tiellä ollaan sitten sunnuntaihin asti. Satakuntaan päin olisi tarkoitus kaahata, mut ei ihan porin suuntaan, pysytään kokemäki-huittinen-... akselilla. Tää ehtoo puskissa ja huomenna johkin kivaan paikkaan missä pääsisi saunomaan (satakunnassa). ^
Samoilla suunnilla näköjään liikutaan ensin Huittisiin Korpelan tehtaanmyymälästä grillattavaa ja sitte tuonne saunomaan http://www.krapuranta.fi/images/Avajaistreffit_17.pdfSivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2842 2843 [2844] 2845 2846 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|