Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (76/15072) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 16.10.2011     kello on 19:53 ---On siinä hulppea "kesämökki", jo tota on saanut nikkaroida tunnin jos toisenkin :D

--- Lainaus päättyy ---

Hulpea ei, mutta 19 vuotta rakennin. Ja viimmeiset pari vuotta olen vain puuhastellut. ;)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 16.10.2011     kello on 20:08 ---Olen etsinyt fiat bravoon kantta ja nokkaa mutta tiukassa ovat.Harmittaa kun tytär vähillä rahoilla osti fiiatin ja kohta nokka-akseli hajos.Eihän nyt tonnin autoon kannata 500-700 ekua laittaa,mutta jotain olis keksittävä.Ostaisin sen kyllä mutta tasapuolisuuden nimissä pitäis sitten antaa 3:lle muulle lapsoselle saman verran rahhoo. :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole helppoa olla isä, kokemuksen tuomana sanon. :D

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 16.10.2011     kello on 20:19 ---Ei ole helppoa olla isä, kokemuksen tuomana sanon. :D

--- Lainaus päättyy ---
No ei ole helppoo, vaikka aikuisia ovatkin

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.10.2011     kello on 20:14 ---Hulpea ei, mutta 19 vuotta rakennin. Ja viimmeiset pari vuotta olen vain puuhastellut. ;)

--- Lainaus päättyy ---
       todella on mukavan näköinen "mökki" sinulla hattua nostan sinulle tuosta,,

ose:
Tytön vein Ylivieskaan opiskelemaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View