Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (71/15071) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.10.2011     kello on 16:50 ---Montako pulloa pystyt juomaan ilman päihtymistä ?  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Eihän sitä tässä iässä oikein kunnon humalaan tule. Toista oli nuorempana, kun humala tuli että humina kävi. Ensin tulee höveli olo, jos ja kun, siitä varomattomasti jatkaa, niin saatta nuljahtaa päihtymisen puolelle. Ehkä se on suunnilleen niin, että neljä desiä kirkasta, niin alkaa miettimään, kumpi on hauskempaa tuutiminen vai lisähumaltuminen. ;)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 15.10.2011     kello on 10:15 ---Onko nosto-ovi, laitettiin kerran veljen kanssa käytetty paikoilleen.  Arvottiin sitten sen vetorissan kanssa, meni ensin väärinpäin, kiva kääntää sellainen 4 m pitkä ja 100 kg painava kapistus. Hyvin toimii, nyt olisi jo ihan helppoa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Nosto-ovi on ja kauko-ohjauksella. ;)

mjo33400:
Kävin tänään asentamassa yhden kipinäsytytyksen. Oli kiva nähdä kaverin ilme kun pannu käynnistettiin. ;D Leikkasin ruohon, olikohan nyt viimeinen tälle kesälle.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 15.10.2011     kello on 16:29 ---Nyt on nuotio makkarat syöty. Tikun nokassa tuon
riiviön kanssa paistettiin.

Juu, ja Sipun kysymykseen niin täältä
nousee käsi. :D

Tulkoon pakkanen ja puoli metriä lunta.

--- Lainaus päättyy ---

plääh .. oleks mä ainut henkilö , joka en kaipaa yhtään tippaa lumihiutaleita .. :(

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.10.2011     kello on 17:36 ---plääh .. oleks mä ainut henkilö , joka en kaipaa yhtään tippaa lumihiutaleita .. :(

--- Lainaus päättyy ---

Niin, vai olenko minä ainoa joka sitä toivoo. 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View