Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.10.2011 kello on 11:04 ---En laita, mä kannatan ydinvoimaa!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Kuin myös. Viherpiipittäjät kyllä sanoo ettei suomeen tarvi voimalaitoksia kun sähköä saa töpselistä :o ;D :o
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.10.2011 kello on 09:53 ---Kannettu klapeja autotalliin talven varalle. Kovaa hommaa ja maistuu puulta... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä taas aloin jo tyhjentämään varastoa, parisylillistä puuta uuniin. :)
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.10.2011 kello on 11:04 ---En laita, mä kannatan ydinvoimaa!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Kuin myös, vaihtoehdot on vielä huonommat. Ydinvoimala Pyhäjoelle(kin) :) :) :) :) :) :) :)
sipu:
--- Lainaus päättyy ---
tuo äänestys ois just sitä varten ,et voi äänestää, sitten aikanaan puolesta tai vastaan .. tuos on kyse vain että kansa sais päättää ..
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.10.2011 kello on 11:42 ---tuo äänestys ois just sitä varten ,et voi äänestää, sitten aikanaan puolesta tai vastaan .. tuos on kyse vain että kansa sais päättää ..
--- Lainaus päättyy ---
Kansanäänestykseen liian vaikea kohde tehdä päätöstä. Valtaosa äänestäisi mutu-tunteella tietämättä asioista höläyksen pöläystä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta