Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (67/15071) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.10.2011     kello on 11:04 ---En laita, mä kannatan ydinvoimaa!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Kuin myös. Viherpiipittäjät kyllä sanoo ettei suomeen tarvi voimalaitoksia kun sähköä saa töpselistä  :o  ;D  :o

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.10.2011     kello on 09:53 ---Kannettu klapeja autotalliin talven varalle. Kovaa hommaa ja maistuu puulta... ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä taas aloin jo tyhjentämään varastoa, parisylillistä puuta uuniin. :)

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.10.2011     kello on 11:04 ---En laita, mä kannatan ydinvoimaa!!!!

--- Lainaus päättyy ---
Kuin myös, vaihtoehdot on vielä huonommat. Ydinvoimala Pyhäjoelle(kin) :) :) :) :) :) :) :)

sipu:

--- Lainaus päättyy ---

tuo äänestys ois just sitä varten ,et voi äänestää, sitten aikanaan puolesta tai vastaan .. tuos on kyse vain että kansa sais päättää ..

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.10.2011     kello on 11:42 ---tuo äänestys ois just sitä varten ,et voi äänestää, sitten aikanaan puolesta tai vastaan .. tuos on kyse vain että kansa sais päättää ..

--- Lainaus päättyy ---

Kansanäänestykseen liian vaikea kohde tehdä päätöstä. Valtaosa äänestäisi mutu-tunteella tietämättä asioista höläyksen pöläystä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View