Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (62/15071) > >>

mjo33400:
Kukkapenkkiin laitettu loput kivet ja alettu asentamaan autollin uutta nousuovea ( kauko-ohjauksella ).

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 11.10.2011     kello on 20:05 ---Ei kai lämmitin expertti vaa meinaa ett ois vaan kesävaunuilia..

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä näin on. ;) On hyvä naapuri niin hän kyllä informoi, jos ongelmia tulee. ;) Kiitos naapurille edellisesta informaatiosta.

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 11.10.2011     kello on 20:04 ---sullon pikkasen isommat hommat.. mull seinän pakkelointii jahiomist.. viikonloppuna tekasin uuen vaatehuoneenn..

--- Lainaus päättyy ---

Onhan tuossakin oma hommansa.

vippe:
On saattanut toimintakuntoon Diilistä shoppailemani Diel Tablet mini 5" jota mies innoissaan eilen illal käytti..eikä sil menny hermo kertaakaan  :o Onkoha hää jo sisäistäny tän tietotekniikan??
No itse asias tänään oon tilannu toho Dieliin lisä kilkettä, eli 3G mokkulan ja pienen muistikortin, kun toi olemassaoleva mokkula ei toimi tossa Dielissä. Kerrotakoon, että nyt tuon halvan kilkkeen yhteishinta mokkulan kera pikkase pääl satku. Iha jees kone toi on vaikka hieman joutui heti päivittelemään jne.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 12.10.2011     kello on 09:42 ---On saattanut toimintakuntoon Diilistä shoppailemani Diel Tablet mini 5" jota mies innoissaan eilen illal käytti..eikä sil menny hermo kertaakaan  :o Onkoha hää jo sisäistäny tän tietotekniikan??
No itse asias tänään oon tilannu toho Dieliin lisä kilkettä, eli 3G mokkulan ja pienen muistikortin, kun toi olemassaoleva mokkula ei toimi tossa Dielissä. Kerrotakoon, että nyt tuon halvan kilkkeen yhteishinta mokkulan kera pikkase pääl satku. Iha jees kone toi on vaikka hieman joutui heti päivittelemään jne.

--- Lainaus päättyy ---

piti se arvata , et se hintaa lisääntyis puolella .. maksoikos ne päiitykset jotain ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View