Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (547/15125) > >>

ihaa:
Niin oli meilläkin tarkoitus alunperin aloittaa auton matkakuntoon laitto tänään mutta taitaapa Lahden Classic Motorshow jäädä käymättä jos säätietoihin on uskomista, jotta aiheessa pysytään niin vastataan...töitähä n sitä tähän aikaan vielä tehdään. :D

JPVäisänen:
Töitä "teeskennelty" ja tapeltu mailitse verkkokauppa.comin kanssa yhdestä reklamaatiosta..väi ttävät että olen ostanu kaupasta ihan eri laitteen mikä minulla oli kädessä joku aika sitten ja joka vaihdettiin takuuseen uuteen. Tyttäreni kävi vaihtamassa ja oli saanu ihan eri laitteen ku alkuperäinen. Nyt taistellaan kuka korvaa turhan ajelun kaupan ja kodin välillä...ihan kiusalla minä haastan tuota kauppaa :)

Alan:
Junaliput ostettu ja hotelli varattu, yhden yön työmatka etelään edessä aika pian.

Joutuu nukkumaan "toisten jäliltä" olevassa sängyssä. Enkä kyllä kato petarin alle, enkä sängyn. Onneksi ei tarvi maksaa ite.

seppoko:
Itketty CO2 päästötodistuksen "saamattomuutta".  :'(  :'(  :'(

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.05.2012     kello on 16:25 ---Junaliput ostettu ja hotelli varattu, yhden yön työmatka etelään edessä aika pian.

Joutuu nukkumaan "toisten jäliltä" olevassa sängyssä. Enkä kyllä kato petarin alle, enkä sängyn. Onneksi ei tarvi maksaa ite.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, aivan eri lailla kuin kotona, tai kulkimessa.   :D ;D

Lenkillä kävin Vänärillä. Päällisiksi söin eka jätskin tälle "kesälle".  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View