Eihän ole Oulunsuuun sairaalan peruja tuo auto? Pitää tullakyllä se muhoksen hautaus toimistolle alunperin tilattu..
käymään Rölli sun luona joku päivä. Hallilla tai kotona.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1805 1806 [1807] 1808 1809 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eihän ole Oulunsuuun sairaalan peruja tuo auto? Pitää tullakyllä se muhoksen hautaus toimistolle alunperin tilattu.. Onpas näppärä keksintö "tuhkakupin" tilalle. Tuollainen kelpaisi myös mulle.Siitä vaan tilamaan ![]() kyllä se muhoksen hautaus toimistolle alunperin tilattu..Ok. Samanmoisella aikoinaan ajettiin Oulunsuun sairaalaan potilaita ![]() Onpas näppärä keksintö "tuhkakupin" tilalle. Tuollainen kelpaisi myös mulle.Tuossa linkki sinne mistä minä tilasin. Näet ainakin mallin. http://www.conrad.be/ce/nl/product/855671/USB-lader-2-voudig-met-12V-aansluiting-past-in-bekerhouder-Stroombelasting-max10-A?ref=searchDetail Eikös se ole kahvikupin tai juomatölkin pidin, se paikka mihin moinen laitetaan ? ![]() Samoin, mutta en treffejä vartenÄlä sano vaikka tulisit ![]() Vaunua fiksattu,et kehtaa tulla treffeille En tiennykkään että oot puunaaja, luulin että viet vaunun siinä kuin autonkin aina fiksaajalle. ![]() En tiennykkään että oot puunaaja, luulin että viet vaunun siinä kuin autonkin aina fiksaajalle.Kato aina löytyy uusi piirteitä ![]() Älä sano vaikka tulisitOliko missä päin seuraavat? vai loppu kesääkö mietiskelet? Oliko missä päin seuraavat? vai loppu kesääkö mietiskelet?Elokuu Keuruu ![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1805 1806 [1807] 1808 1809 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|