Otettu rennosti ja tissuteltu pitkin päivääVesseli kävi kylässä, oli mukava tavata taas itselle tuntematon orgilainen
Kiitti ittelles, oli mukava rupatella.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1801 1802 [1803] 1804 1805 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Otettu rennosti ja tissuteltu pitkin päivää Kiitti ittelles, oli mukava rupatella. Laita litra lisää,niin menee läpi Tuli tänään vähän pätkäajoa ja nyt näyttää tältä.
Ratiokone soittelee levyjä. Riisipuuro on hautumassa. Komia tuulinen puuhastelupäivä tulee.
Tuossa vaunun keulan pesin. Oli ojan puoleinen reuna ihan täysi pikipisaroita erikokoisia. Asfalttityömailta kai tullut.
En jaksanut lähteä bensaa ostamaan , otin WD-40 pullon kontista ja palan viledan sientä missä toinen puoli karhea. Sillä ne lähti ja fairyvedellä loput. Ajelin Torunissa Decathlonin pihaan ja jäin autonvahdiksi. Menivät katteleen kohtuuhintaista urheilukampetta. Kohta käyn ostaan halavan päivärepun sieltä.
Siinä Kaupungissa tuli oltua -90 luvun alussa. Tultiin Silesialla Gdanskiin Helsingistä. Ja siellä eka leiriytyminen. Nätti vanha kaupunki.
Meinaa sadella pari tuntia, lähdemme sen jälkeen kattomaan.
Haettu Motonetistä uus kaljakaappi kolmen vuoden takuulla
yritetty ostaa Joensuun Gigantista mammalle uus läppäri, ilmoitimme useampaan kertaan että otamme tämän, 20 minuuttia kuunneltiin myyjän jankuttamista miks pitäis ostaa joku muu kone tuli mitta täyteen ja käveltiin kaupasta ulos vieläkin kiukuttaa moinen asiakaspalvelu Varattu liput hki-tallinna,
Aloiteltu matkanteon nautiskelu ABC Orituvan runsaan noutopöydän jälkeen takapenkillä ja siis siten että vaimo nimenomaan halusi päästä rattiin. Aloititko kaljan oton? Minä aloitin, kun sai auton alueelle parkin ja pääsi sillan yli kaupunkiin. ![]() No yksi vaan näin iltapäivästä... Minä en kaljaa juo. Vissyllä mennään ja nyt taas ratissa.
Aloiteltu matkanteon nautiskelu ABC Orituvan Siinä minä pongasin sun auton silloin hiukan jälkeen 15 kun pyyhkästiin ohitte siitä. Oli parkissa siinä aivan tienlaidassa. Toinen orgilainen oli Audilla ja 590 Polarilla liikenteessä, Hämeenlinnan alapuolella köröteltiin ruuhkassa kun motarilla oli kolari. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1801 1802 [1803] 1804 1805 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|