Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (537/15125) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 28.04.2012     kello on 23:57 ---Kyllä värivaha varmaan kadonnutta kiiltoa takaisin tuo sekä piilottaa naarmuja. Trumaticin ohjeita noudattaen pese auto oikein huolella + kuivaus. Vahaa kerralla max neliön kokoinen alue ettei vaha pääse levittäessä liikaa kuivamaan. Autoglymiltä löytyy huipputuotteita vaikkakin ihan turtle waxillakin pärjää. Hyvin kun homman tekee ja vahauksen jälkeen ei pese liuotinaineilla niin pari kertaa vuodessa on riittävä.

--- Lainaus päättyy ---

Jostakin minulla on jäänyt mieleen täysin eri tapa jota olen itse joskus myös noudattanut.  Eli vahan levitys ja antaa sen jäädä pintaan ja kuivua hyvin. Joskus auto odottanut kiillotusta toista vuorokautta tallissa ja lopputulos on ollut hyvä.

JJJ:
Riippuu vahasta... Jos tuon turtlewaxin mitä minä käytän jättää kuivumaan liian pitkäksi aikaa niin ei kyllä ihan helpolla enää kiilloteta käsipelin. Jymähtää ihan liiaksi.

Duster:
Siivottu ja sisätilat pesty kummastakin kulkimesta, viel pitäis matkakulkine pestä ulkoa. No jos ny tänään kävis hakemas tuorevesisäiliön täyteen Renkomäen ABEC:ltä nii ois valmiina kevään rientoihin Rysky

trumatic:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 29.04.2012     kello on 00:33 ---Riippuu vahasta... Jos tuon turtlewaxin mitä minä käytän jättää kuivumaan liian pitkäksi aikaa niin ei kyllä ihan helpolla enää kiilloteta käsipelin. Jymähtää ihan liiaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo glymin punainen vaha jonka mainitsin pitää antaa kuivua kunnolla lähtee sitten pinnalta pois kuin pölyjä pyyhkis...

Weicco:
Jepulis jee. Virallisesti on kesäkausi alkanut, talviteltta purettu ja markiisi asennettu tilalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View