Uudella vaunulla ollaan neitsytmatkalla. Tänään kierretty Keskisen kyläkauppa kolmeen kertaan. lopputuloksena väsyneet savuavat jalat ja tyhjä lompakko.
Onnelassa nyt huilataan.
Onnelassa nyt huilataan.|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1763 1764 [1765] 1766 1767 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Uudella vaunulla ollaan neitsytmatkalla. Tänään kierretty Keskisen kyläkauppa kolmeen kertaan. lopputuloksena väsyneet savuavat jalat ja tyhjä lompakko.
Onnelassa nyt huilataan.Tehty monenlaisia. Pakollisen pihatouhujen lisäksi vävyn peräkärryyn 14" renkaat ja Ducatoon uusi vitalukko paketti. Oli Taiwanin poikien tekemä ja ei toimi kuten alkuperäinen. Vikana on startatessa se että virrantulo loppuu pumpun solenoidilta. Onneksi löytyi näiltä sivuilta toinenkin jolla oli ollut sama ongelma. Hieman lisää askartelua huomenna.
Pesty vaunun matot Kylläpäs näyttää puhtaalta, millä aineella nämä Hobbyn alkup. matot uskaltaa pestä? Aiheeseen, tuli pystytettyä ensimmäistä kertaa talvella tarjouksesta hankittu kokoteltta. Vielä vaatii hienosäätöä, pitää vaunua korottaa yms. mutta aika loppui kesken. Yllättävän isolta tuntui pienen 200x150 talviteltan jälkeen Vaikkei tämäkään ole kuin 400x250. ![]() Pestiin nuo samanlaiset Hobbyn matot mäntysuovalla ja siistit ja hyvän tuoksuiset niistä tuli
![]()
Vaihdoin kulkuneuvoon kesäkumit. Samalla maistelin Orgilaisen tuomia juomia
Aika raikkaita ovat Kylläpäs näyttää puhtaalta, millä aineella nämä Hobbyn alkup. matot uskaltaa pestä? Itse uskalsin pestä mäntysuovalla. Ja näyttäisi olevan vielä ehjinä ![]() Saunottu ja nyt nautitaan auringonpaisteesta
Saatu taas yksi Aquaflex toimintaan.
Lähes järkytyin. Kaasupullo tyhjeni äsken.
Saanottu on pitkän kaavan mukaan. Jääkiekkoakin siinä välissä viimmeisen erän verran. Votkkookin juotu, ja nyt munkkikaffeet (kisakaffeet).
Ajeltu uudella autolla Motonettiin ostamaan parkkikiekkoa, puhelimen laturia ja takapenkin suojusta. Nyt on kärry varusteltu.
Ajeltu fillareilla ympäri Porvoota. Seuraava ohjelmanumero on saunominen. Me syötiin äitienpäivä kakkua. Oli muuten hyvää.
![]() Me syötiin äitienpäivä kakkua. Oli muuten hyvää. Mä täs olen fundeeranu et teenkö täytekakkua vaiko plätei noille mummin aarteille ![]() taidanpa kysästä heiltä, kumpat olis parempia ? jollain lailla luulen, että noi jälkimmäiset nyt maistuis parammalle kun saavat kakkuja muualla syödäkseen tänään ja huomenna pääsee mummi hemmottelemaan rakkaitaan ihanaa ..ihanaa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1763 1764 [1765] 1766 1767 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|