Naapurilla remontti hommissa(apumiehenä) ja äsken tilasin Turkin matkan
syksylle. Siinä oli sitten äitienpäivälahjakin samalla
syksylle. Siinä oli sitten äitienpäivälahjakin samalla

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1759 1760 [1761] 1762 1763 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Naapurilla remontti hommissa(apumiehenä) ja äsken tilasin Turkin matkan
syksylle. Siinä oli sitten äitienpäivälahjakin samalla ![]() ... äsken tilasin Turkin matkan Katohan, terävä kaveri. Minä ostin syysmatkan lennot jo hulluilta päiviltä. Ei tullut tuollaisia synergiaetuja. ![]() Nyt pitäisi jotain keksiä. Kemssanestettä tai turvalukon oveen. Nyt on Ähtärin elukat nähty ja kyläkaupassa Tuurissa käyty. Ajeltiin takaisin tänne koske päähän lämmittettiin sauna ja paistettiin makkarat kodassa.. Nyt legojen kokoamista ennenkuin nukkumatti vie nuo pikkuset untenmaille. Huomenna sitten nokka kohti Kotia.ruuhkaa täällä unionin paikassa ei ole,yksi vaunukunta on paikalla. Hieno paikka joka on onneksi vähällä käytöllä.
Tehty Fiiatin penkkiin korotuspalat, tuli ajoasennosta huomattavasti parempi nyt kun istuu ylempänäYltääkö jalat vielä polkimille ![]() Yltääkö jalat vielä polkimilleKyllä mulla yltää täytyis löytää pienempi ratti, et se sais penkin tarpeeks lähelle ![]() Mulla lukee tossa veroilmon palautuspäiväksi viimeistään 13.5.
Mulla on lähinnä noi työmatkakulut Stömma - Korppoo 133 km suuntaansa elikkäs 266km/työpäivä. Joku sanoi et kun tossa palaa niin paljon aikaa et vois saada jonkun voileipärahankin? Onkos tietoo tälläisestä? Mä olen niin huono näis veroasioissa.... Jumantsukka kun oli hienot väritt tossa merellä aamulla puol viiden aikaan,-taivas ihan kuin tulessa! Melko lämmin yö ja auton aurauskulmien säädön jälkeen taas kylvöhommiin mökille. Nyt on vuorossa retiisit,hernepalot ja salaatti ja dilli,,,,,,,t migel
Etupihaa soranpeittoon nii autot makaa mukavemmin..
Ja tuo kon..se ny lipsahtaa välil noin eip oo tiettävästi mittään murretta.. .. jaahas saako ny tästäkin jonkinmoisen rangaistuksen,jos ei löydy ymmärrettävää selitystä moiselle käytökselle.. soon kaksi pistettä.. noin se mulle hjyvältä tuntuu ![]()
Juu tuttua hommaa tuo sepelin levitys, tässä viime kesäinen sepelikuorma joka levitettiin autoteltan alle. Nyt siinä onkin sitten n. puoli metriä sepeliä Adrian alla. No huh huh ..käsinkös levititte vaikko kone käänsi kohilleen.. Yhteen päiväänhän tuon sepelikuorman fyysisen työn tekijä levittää.
![]()
Yhteen päiväänhän tuon sepelikuorman fyysisen työn tekijä levittää. Just just..näin on tarkoitus täälläkii tehä.. Mutt se täyttömaa kuorma saattaa venähtää muutamalle päivälle..saas ny nähä paljonkos sitä tuleekaan..(( kon en määrää muista..muista kyllä juur muutakaan,,mitä pitäis..)) Mutt se täyttömaa kuorma saattaa venähtää muutamalle päivälle..saas ny nähä paljonkos sitä tuleekaan.. Otappa kuva niin voidaan olla virtuaalitalkoissa mukana. ![]()
Otappa kuva niin voidaan olla virtuaalitalkoissa mukana.Teenpä näin konhan saapuu..tänään sen pitäisi..tulis ny aamusesta nii helepommin kerkeis päivän valossa siirtää.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1759 1760 [1761] 1762 1763 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|