100C Lämpöä ei viitsinyt riskeerata![]()
Sopiva lämpö saunassa on max. +70oC. imo.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1744 1745 [1746] 1747 1748 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
100C Lämpöä ei viitsinyt riskeerata Sopiva lämpö saunassa on max. +70oC. imo. Sopiva lämpö saunassa on max. +70oC. imo.Näin meillä sähkösaunassa,pihasaunassa paras on 60 astetta,70 alkaa olla liikaa ja 80 kiuas hohtaa jo liian kuumana. Sent from my iPad using Tapatalk Niin tehdäänEikä liikaa löylyä. Eihän?
Löylynheitto tekniikalla on myös vaikutus löylyihin. Omatekemällä U-mallisella kauhalla kun liruttaa kiukaalle, hitaasti noin 5sek kunnnes on kauha tyhjä niin tulee makeat löylyt, verrattuna siihen jos vaan roiskasee kiukaalle vedet.
Löylynheitto tekniikalla on myös vaikutus löylyihin. Omatekemällä U-mallisella kauhalla kun liruttaa kiukaalle, hitaasti noin 5sek kunnnes on kauha tyhjä niin tulee makeat löylyt, verrattuna siihen jos vaan roiskasee kiukaalle vedet.onks sull semmonen rööriroopen umutka päätylaipalla makkaratikun nokas?
Enempi meni ilta auringon laskun aikaan saunoessa, ja kevään ihmettelyssä ja kuuntelussa.
![]()
onks sull semmonen rööriroopen umutka päätylaipalla makkaratikun nokas? Ei ole päätylaippaa. Avo malli, millisestä prosessiputkesta.
Ei ole päätylaippaa. Avo malli, millisestä prosessiputkesta.ite tykkää pääty laipallisest , saa pienemmäs rööriss pysymään enempi vettä Rölli tuuppa taas tänne duuniin niin saat tehdä mulle tollasen löylykauhan.
Sent from my iPad using Tapatalk
Rölli tuuppa taas tänne duuniin niin saat tehdä mulle tollasen löylykauhan.voin mä tehä sen täälläi ja lähettää.. paljoko sun käest on matkaa kiukaan päälle ku lirruutat sitä vettä?
Pesin Petterin. Ei pesut tähän jäänyt. Petterin jälkeen ensin sauna ja sitten oma nahka.
Poistin pari "kompostia" sadevesikouruista.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1744 1745 [1746] 1747 1748 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|