Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (502/15125) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.04.2012     kello on 20:32 ---[vehnästelyä]

on joko kova jätkä tai sitten tuo on savolaista liiottelua.

[/vehnästelyä]

--- Lainaus päättyy ---

näin jälkikäteen ajateltuna sanomisiani taitaa mennä tuohon savolaisuuden piikkiin. ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.04.2012     kello on 20:43 ---Kuinkahan sellainen tukijalaton malli mahtaa repiä seinää kun äkillinen tuulenpuuska tarttuu ennenkuin automatiikka kerkiää rullata sisään ?  :o

--- Lainaus päättyy ---

Niimpä. Ajatuksena meille laiskoille se olisi kyllä hyvä.  ::)

jorma:
Niin, tänään olen miettynyt ajanjaksoa (15v) jolloin kuljettiin asuntoautolla eikä ollut tuota jalkojen ruuvaamista ym. leiriydyttäessä. Ajattelin että jotakin tästä puuttuu. Taasen jonkun vuoden noita jalkoja ruuvaillessa olen tullut siihen tulokseen, että se oikeastaan kuulu noihin alku seremonioihin, tulee sellainen harmooninen olo. ;D ;D ;D

Arska:
Meinasin pestä matkaauton ulkoa,mutta vaimo laitto pesemään ikkunoita :(

ihaa:
Noin se on, tuo leiriytymisen alkuvalmistelu on tärkeä rituaali jotta voi aloittaa lomailun, mutta täytyy samalla tunnustaa että mulla meni melkein kaksi vuotta ennen kuin huomasin niiden takatukien tarpeellisuuden ja senkin vasta vaimon kehotuksesta, itse olin nähnyt ne siihen asti autossa vain turhana vakiovarusteena.  :-[

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 21.04.2012     kello on 09:50 ---Meinasin pestä matkaauton ulkoa,mutta vaimo laitto pesemään ikkunoita :(

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on kova aikomus ajaa tänään Adria ulos teltasta, nuorimmainen on kuumessa joten tänään ei sitten lähdetä uimaan kuin ei muuallekaan joten voisi olla päivän teko tuo "ulosajo".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View