Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (50/15067) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.09.2011     kello on 21:42 ---Löysitkö uusia käyttämättömiä lihaksia?  :D

--- Lainaus päättyy ---
Juu ;D
Tuolta alaselästä löyty ihan tuntematon ryhmä. :)
Se on tutkinnan alla tuolla Särkänniemen tutkijoilla että miten on mahdollista selkärangattomien lajissa löytynyt laji joka tuntee kipua selässä. hehee..

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.09.2011     kello on 21:53 ---Se tuo issias on siitä mukava selkäkipu että se suorastaan pakottaa tekemään jotain liikunnallista, aamukin olisi parasta aloittaa samantien muutaman km:n lenkillä tai parasta olisi varmaan juoksu jos siihen muuten kykenee..Kesälomalla reissulla ollessa ennen kahvin keittoa oli pakko käydä kävelemässä leirintäalue ympäri ja vasta sitten kahveelle.

Messuille meno autossa istuen 5.5 tuntia olisi ollut myrkkyä ellei taukoja olisi pitänyt kahden tunnin välein. Ei olisi minusta rekkamieheksi vaikka kortin puolesta siihen kykenisi. :-\

Onneksi töissä saa olla koko päivän seisaaltaan, no, tauot menee istuen. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Välttämättä juurikaan tuo juoksu ei ole hyväksi issias kipuiselle.
Juoksu muuten olis hyvä kaikille mutta sitä pitäis harrastaa vaan hyvillä (kalliilla) juoksukengillä purualustalla.On sitten taas mun mielipide.Asvaltill e käy tuo rullaluistelu ihan hemmetin hyvää kun on sillee jouhevaa eikä "lyö" selkää mutta tosiaan rasittaa pirusti niitäkin lihaksia mitkä on ollut taas piilossa jonku vuoden.
Olin onnettoman laiska taas tänäkin vuonna luistelussa.Hommasi n nuo sauvat joku vuosi sitten ja huomasin että vauhti kiihtyy ihan hillittömiin lukemiin niillä.Ei pysy pyöräilijä perässä veikkaan. ;D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.09.2011     kello on 22:03 ---Välttämättä juurikaan tuo juoksu ei ole hyväksi issias kipuiselle.
Juoksu muuten olis hyvä kaikille mutta sitä pitäis harrastaa vaan hyvillä (kalliilla) juoksukengillä purualustalla.On sitten taas mun mielipide.Asvaltill e käy tuo rullaluistelu ihan hemmetin hyvää kun on sillee jouhevaa eikä "lyö" selkää mutta tosiaan rasittaa pirusti niitäkin lihaksia mitkä on ollut taas piilossa jonku vuoden.
Olin onnettoman laiska taas tänäkin vuonna luistelussa.Hommasi n nuo sauvat joku vuosi sitten ja huomasin että vauhti kiihtyy ihan hillittömiin lukemiin niillä.Ei pysy pyöräilijä perässä veikkaan. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Hyvää liikuntaa alaselkäkipuiselle, mielestäni, on  suunnistus. Siinä jalat ja sen myötä selkä joutuu ottamaan vastaan mitä erilaisempia maaston kohtia vastaan. Ja selkä vahvistuu. Pitäisi varmaan alkaa käydä "torsuilla" jälleen  Sillä aikanaan parani selkäni useammankin kerran

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.09.2011     kello on 18:20 ---  Teimpähän tuossa aikaa tappamisessa tollaisia ,voi veitsiä/paistin lastoja,  katajasta tietenkin !! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä idea, mutta on myös laiskuus huipussaan, Jos ei viitsi tehdä erillisiä kapineita.  ;)
Entä jos paistinlasta häviää. Millä silloin voita levitellään?  ;D

Pienet retkipaistokset olen sekoitellut voiveitsellä ja pitänyt toisen pään katajaisesta pelkässä käsirasvassa. Lopuksi maistellut veitsen puhtaammaksi ja pyyhkinyt paperiin.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 18.09.2011     kello on 07:57 ---Hyvä idea, mutta on myös laiskuus huipussaan, Jos ei viitsi tehdä erillisiä kapineita.  ;)
Entä jos paistinlasta häviää. Millä silloin voita levitellään?  ;D

Pienet retkipaistokset olen sekoitellut voiveitsellä ja pitänyt toisen pään katajaisesta pelkässä käsirasvassa. Lopuksi maistellut veitsen puhtaammaksi ja pyyhkinyt paperiin.

--- Lainaus päättyy ---
  Siitä syystä teinkin parikymmenta kappaletta,ei haittaa,jos joku häviää,kevyitä ovat,ja se katajan tuoksu !!!!!  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View