Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: juuso8 - 18.04.2012 kello on 20:10 ---No niin.
Otin Ducaton liikennekäyttöön ja katsastin sen.
Savutus K-arvo on 0,79. Hyväksyttävä luku.
Sitten posti toi TraFilta ajoneuvoverolipun. Tämä Fiiu on ensimmäinen auto minulla, joka on osan vuodesta poissa liikennnekäytöstä. Ennen maksoin Hi-Luxin verot kerralla, sen kummemmin miettimättä.
Nyt tälle ducatolle tarjotaan mahdollisuuta maksaa vero neljässä erässä:
1 erässä 542,11 €
2 erässä 248,55 €
4 erässä 104,66 €
Onko tuossa joku laskentasääntö, joka ei avaudu minulle. 4x 104,66=418,64 €
Jos minä maksan tuon 104,66 €, joka on edullisin, niin tuleeko tuolta TraFista sitten myöhemmin uudet laskut uusilla eräpäivillä a`104,66 €
Vai johtuuko tämä vaan tuosta hyvästä K-arvosta, jota katsastusinssikin mitattuaan kehui.
Häh.
--- Lainaus päättyy ---
Arvaan, verokausi alkanut joskus silläaikaa kun ollut pois liikenteestä. Siksi nuot maksusummat ei täsmää, vaan kaikista vähennetty sitä liikenteestä poistetun ajan maksua.
Jos vähennys olisi noin 50, kahdessa erässä maksat seuraavaksi 300 ja neljässä erässä jotain 150 kolme kertaa.
kimi:
Trafin liikenteestäpoistoa käytetään ahkerasti. Nyt auto oli liikenteessä pitkästä perjantaista viime sunnuntaihin.
Laskuja tippuu laatikosta jokaisen muutoksen jälkeen, samoin vakuutusyhtiöltä. Vakuutuslaskuja on vissiin 3 tai neljä kappaletta joista seuraava aina kumoaa edellisen, uutta osotellaan.
Tuohon hässäkkään kun vielä lisää oikeuden pitää yhtä autoa verottomana ja se siirretään minun käyttöautosta asautoon aina kun asauto liikenteessä niin ainakin paperia syntyy.
JJJ:
Kadonnut työmotivaatio löytyi Thumb Siihen näytti auttavan trafin postittama 3200 € maksulappu :-\
retsasung52:
Katsellut tässä äkkilähtöjä lämpöseen. Jotain löytyi, huomenna varaan jos on jäljellä, pitää antaa mahdollisuus toisillekkin.
Varannut matkan Mallorcalle viikoksi. Lähtö huomenna aikaisella lennolla.
hartsakoski:
Tein eilen köyhän miehen äkkilähdön lämpimään,menin saunaan ??? ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta