Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (482/15124) > >>

seppoko:
Ei kai tähän mennessä aamua ole voinut muuta tehdä, kuin katsoa org´in "edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit".   :D  ;D  :D

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.04.2012     kello on 09:32 ---Ei kai tähän mennessä aamua ole voinut muuta tehdä, kuin katsoa org´in "edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit".   :D  ;D  :D

--- Lainaus päättyy ---
Aamulla ensitöikseni soitin pomolle ja sanoin itseni irti, kutsui vielä kakkukahville. Olenhan pomon mielestä hyvä mies, sanoi minulle melkeinpä päivittäin: hyvä mies mitä sinä taas teet !

pentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 16.04.2012     kello on 23:01 ---Terve!

Ostettu moottoripyörä Raahesta :)

--- Lainaus päättyy ---

Jokiniemellä Seinäjopella Yamahat yli 5 tonnia. Siinnä poitsun kassa tässä pyörähdettii.
Ostikko liikkeestä? Kyllä varmaan kannattaa kierrellä uskoisin että päiväpalkan tienaa.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 17.04.2012     kello on 09:59 ---Aamulla ensitöikseni soitin pomolle ja sanoin itseni irti, kutsui vielä kakkukahville. Olenhan pomon mielestä hyvä mies, sanoi minulle melkeinpä päivittäin: hyvä mies mitä sinä taas teet !

--- Lainaus päättyy ---
  Kyllä sinun kelpaa,voit sanoa itsesi irti! Minä aikoinaan en osannut,olis pitänyt katsoa peilistä,"nyt minä sanon itseni irti" !! ;D ;D ;D ;D ;D

ihaa:
No ohhoh ! Piti käydä katsomassa sekä Hondan että Yamahan kevareiden hinnat ja onhan nuo molemmilla jo yli 5000 euroa, piikkisen skootterin saisi ehkä suoralla kaupalle hiukan yli 3000 euron mutta kallista on....650-750 allround-pyörät maksavat reilusti alle 10000 euron niin on siinä piikille ja kahdelle kesälle hintaa. :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View