Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.04.2012 kello on 13:26 ---Mahtuuko sinne edes neljämetrinen hypittäväksi ;D
--- Lainaus päättyy ---
Luulen että kyseessä on sellainen max. 60 kiloiselle n. 120 cm halkaisijaltaan oleva lasten trampoliini, ilman sivusuojia, onko kyseessä pelkkä kotiinvienti vai reissulle mukaan lähtevä ?
Jos reissulle lähtee mukaan niin sitten mielikuva Alanista on täysin väärä, olen kuvitellut että he viihtyvät enempi alueilla joissa luulisi trampoliineja olevan ilman että tarvitsee omaa kuljettaa mukana.
pentti:
--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 16.04.2012 kello on 13:36 ---Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaan :)) Auto imuroitu ja pesty sisältä, Ärrältä hain tilaamani akkulatikon..
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa!!! (kyllä tämä joutenolon voittaa ) Outo tilanne alkuun,herätys pelaa normaalisti sille vaan
ei saa mitään. EIKU NAUTISKELEMAAN. Thumb Thumb
Edit: lainaus kuntoon
-Alan
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: pentti - 16.04.2012 kello on 14:35 ---Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaan :)) Auto imuroitu ja pesty sisältä, Ärrältä hain tilaamani akkulatikon..
Tervetuloa!!! (kyllä tämä joutenolon voittaa ) Outo tilanne alkuun,herätys pelaa normaalisti sille vaan
ei saa mitään. EIKU NAUTISKELEMAAN. Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa "pappakerhoon" ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.04.2012 kello on 14:04 ---Jos reissulle lähtee mukaan niin sitten mielikuva Alanista on täysin väärä, olen kuvitellut että he viihtyvät enempi alueilla joissa luulisi trampoliineja olevan ilman että tarvitsee omaa kuljettaa mukana.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on sellainen, joka sopisi hyvin käytettäväksi Höpöttäjän Fiiliksen takatallissa (siellä, missä kansantanssiryhmä harjoittelee), halkaisija 4,3 metriä, mutta minä joudun sen kokoamaan joka kerta erikseen. Pitäähän jotain puuhaa olla, kun tuo autoilu tuntuu niin helpolta vaunuilun jälkeen. Oli sitäpaitti halvempi kuin etuteltta, 189 euroa turvaverkkoineen päivineen.
Oikeesti se kasataan kotipihaan vasta reissun jälkeen, mutta nyt piti Suomen halvin ostaa ennenkuin loppuvat.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.04.2012 kello on 14:49 ---Tämä on sellainen, joka sopisi hyvin käytettäväksi Höpöttäjän Fiiliksen takatallissa (siellä, missä kansantanssiryhmä harjoittelee), halkaisija 4,3 metriä, mutta minä joudun sen kokoamaan joka kerta erikseen. Pitäähän jotain puuhaa olla, kun tuo autoilu tuntuu niin helpolta vaunuilun jälkeen. Oli sitäpaitti halvempi kuin etuteltta, 189 euroa turvaverkkoineen päivineen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos jatkaa jalkoja, käy auton vieressä vaikka etukatoksesta ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta