Työterveystarkastuk sen laboratorio osuuden jälkeen lääkärille joka passitti röngeniin ja lääkäri edelleen kirurgille torstaina. Ottavat käden auki..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Työterveystarkastuk sen laboratorio osuuden jälkeen lääkärille joka passitti röngeniin ja lääkäri edelleen kirurgille torstaina. Ottavat käden auki..
Katsastettu Hymeri (moitteitta; ei löytänyt alustasta vikaa vaikka oikein pyysin etsimään), käyty Jyväs Caravanilla toteamassa, että ylösnostettavan tv-antennin asennus on mahdoton homma, ostettu trampoliini takatalliin, viety Hymer ruostesuojaukseen ja kävelty reipas 2 km sieltä kirkolle. Saattaa työpäivä venähtää tänään vähän myöhäisemmäksi.
ostettu trampoliini takatalliin, Jotenki tuli mieleen, että autossasi on "kummelikokoa" oleva takatalli ![]() Mahtuuko sinne edes neljämetrinen hypittäväksi ![]() Väittäisin kyllä, ettet ole edes kovin vanha vielä. Itte olen vielä nuori mies ja vain 20 vuotta sinua nuorempi, että pää pystyyn vaan! 15 vuotta vielä kuljet Fiiliksellä Lapin reissuilla.Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaan ) Auto imuroitu ja pesty sisältä, Ärrältä hain tilaamani akkulatikon..Mahtuuko sinne edes neljämetrinen hypittäväksi Luulen että kyseessä on sellainen max. 60 kiloiselle n. 120 cm halkaisijaltaan oleva lasten trampoliini, ilman sivusuojia, onko kyseessä pelkkä kotiinvienti vai reissulle mukaan lähtevä ? Jos reissulle lähtee mukaan niin sitten mielikuva Alanista on täysin väärä, olen kuvitellut että he viihtyvät enempi alueilla joissa luulisi trampoliineja olevan ilman että tarvitsee omaa kuljettaa mukana. Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaan Tervetuloa!!! (kyllä tämä joutenolon voittaa ) Outo tilanne alkuun,herätys pelaa normaalisti sille vaan ei saa mitään. EIKU NAUTISKELEMAAN. Edit: lainaus kuntoon -Alan
Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaanTervetuloa "pappakerhoon" ![]() Jos reissulle lähtee mukaan niin sitten mielikuva Alanista on täysin väärä, olen kuvitellut että he viihtyvät enempi alueilla joissa luulisi trampoliineja olevan ilman että tarvitsee omaa kuljettaa mukana. Tämä on sellainen, joka sopisi hyvin käytettäväksi Höpöttäjän Fiiliksen takatallissa (siellä, missä kansantanssiryhmä harjoittelee), halkaisija 4,3 metriä, mutta minä joudun sen kokoamaan joka kerta erikseen. Pitäähän jotain puuhaa olla, kun tuo autoilu tuntuu niin helpolta vaunuilun jälkeen. Oli sitäpaitti halvempi kuin etuteltta, 189 euroa turvaverkkoineen päivineen. Oikeesti se kasataan kotipihaan vasta reissun jälkeen, mutta nyt piti Suomen halvin ostaa ennenkuin loppuvat. Tämä on sellainen, joka sopisi hyvin käytettäväksi Höpöttäjän Fiiliksen takatallissa (siellä, missä kansantanssiryhmä harjoittelee), halkaisija 4,3 metriä, mutta minä joudun sen kokoamaan joka kerta erikseen. Pitäähän jotain puuhaa olla, kun tuo autoilu tuntuu niin helpolta vaunuilun jälkeen. Oli sitäpaitti halvempi kuin etuteltta, 189 euroa turvaverkkoineen päivineen. Jos jatkaa jalkoja, käy auton vieressä vaikka etukatoksesta ![]()
Käytetty "rantakirppu" (siis toi meijän torikassi) keväthuollossa ja huomen se saapi sit kesätassutkin allensa (ihan uuvet)
Jotenki tuli mieleen, että autossasi on "kummelikokoa" oleva takatalli Joo, mutta sopi sinne noin 2 x 0,7 x 0,4 m paketti ihan hyvin, lisäksi vielä pienempi turvaverkkopaketti (yhteensä noin 100 kg) ja vakiokalustus, eli pöytä, tuolit 4 kpl, grilli ja markiisin kampi. Kumma kyllä, ajo-ominaisuuksiin ei vaikutusta, ihan tarkkailin asiaa, kun Jyskästä Seppälään auton polkaisin. Yhtä lailla keinuu, eli taidan päästyä lisäjousiin ja jäykempiin iskareihin ammattimiehen suosituksen mukaisesti. Mun reissun viiniostokset ei paina ainakaan enempää. Tervetuloa "pappakerhoon"Kiitos kutsusta,"pappa" minusta tuli reilut 40v sitten nyt 6 lapsen Isoisä. Katsastettu Hymeri (moitteitta; ei löytänyt alustasta vikaa vaikka oikein pyysin etsimään), käyty Jyväs Caravanilla toteamassa, että ylösnostettavan tv-antennin asennus on mahdoton homma, ostettu trampoliini takatalliin, viety Hymer ruostesuojaukseen ja kävelty reipas 2 km sieltä kirkolle. Saattaa työpäivä venähtää tänään vähän myöhäisemmäksi.Tohtiiko kysäistä ruostesuojauksesta yhteystietoja ? Hukassa ne paikat jotka ruostesuojaavat matkailuautoja ;/ Autosuojaamo Haarniska, Jyväskylä.
![]() http://www.finikor.fi/jyvaskyla/index-2.html Hyvä palvelu tähän saakka, lupasivat säilyttää autoa yöt sisällä. Matkailuauton normihinta on 800 euroa, sain siitä satasen alennusta,ja etulokarit asennettuna 130 euroa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|