rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9770933 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:00
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #2370 : 16.04.2012 kello on 08:36 »
Oliko Käenkoskella meninikiä, kuuluu myös meidän suosikkeihin!
Porukkaa oli "liikaa". Eka käyntini ja linja-auton kyydissä. Hieno paikka.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
« Vastaus #2371 : 16.04.2012 kello on 11:34 »
Työterveystarkastuk sen laboratorio osuuden jälkeen lääkärille joka passitti röngeniin ja lääkäri edelleen kirurgille torstaina.  Ottavat käden auki..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #2372 : 16.04.2012 kello on 11:34 »
Katsastettu Hymeri (moitteitta; ei löytänyt alustasta vikaa vaikka oikein pyysin etsimään), käyty Jyväs Caravanilla toteamassa, että ylösnostettavan tv-antennin asennus on mahdoton homma, ostettu trampoliini takatalliin, viety Hymer ruostesuojaukseen ja kävelty reipas 2 km sieltä kirkolle. Saattaa työpäivä venähtää tänään vähän myöhäisemmäksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:41
« Vastaus #2373 : 16.04.2012 kello on 13:26 »
ostettu trampoliini takatalliin,

Jotenki tuli mieleen, että autossasi on "kummelikokoa" oleva takatalli ;D
Mahtuuko sinne edes neljämetrinen hypittäväksi ;D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #2374 : 16.04.2012 kello on 13:36 »
    Väittäisin kyllä, ettet ole edes kovin vanha vielä. Itte olen vielä nuori mies ja vain 20 vuotta sinua nuorempi, että pää pystyyn vaan! 15 vuotta vielä kuljet Fiiliksellä Lapin reissuilla.
    Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaan :)) Auto imuroitu ja pesty sisältä, Ärrältä hain tilaamani akkulatikon..

• Vieras
    « Vastaus #2375 : 16.04.2012 kello on 14:04 »
    Mahtuuko sinne edes neljämetrinen hypittäväksi ;D

Luulen että kyseessä on sellainen max. 60 kiloiselle n. 120 cm halkaisijaltaan oleva lasten trampoliini, ilman sivusuojia, onko kyseessä pelkkä kotiinvienti vai reissulle mukaan lähtevä ?

Jos reissulle lähtee mukaan niin sitten mielikuva Alanista on täysin väärä, olen kuvitellut että he viihtyvät enempi alueilla joissa luulisi trampoliineja olevan ilman että tarvitsee omaa kuljettaa mukana.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2023 kello on 17:39
    « Vastaus #2376 : 16.04.2012 kello on 14:35 »
    Minulle tuli tänään eläkepaperit, eikun nauttimaan :)) Auto imuroitu ja pesty sisältä, Ärrältä hain tilaamani akkulatikon..

Tervetuloa!!! (kyllä tämä joutenolon voittaa ) Outo tilanne alkuun,herätys pelaa normaalisti sille vaan
    ei saa mitään.  EIKU NAUTISKELEMAAN. Thumb Thumb

Edit: lainaus kuntoon
    -Alan
    « Viimeksi muokattu: 16.04.2012 kello on 14:45 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #2377 : 16.04.2012 kello on 14:46 »

Tervetuloa!!! (kyllä tämä joutenolon voittaa ) Outo tilanne alkuun,herätys pelaa normaalisti sille vaan
    ei saa mitään.  EIKU NAUTISKELEMAAN. Thumb Thumb
    Tervetuloa "pappakerhoon" ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #2378 : 16.04.2012 kello on 14:49 »
    Jos reissulle lähtee mukaan niin sitten mielikuva Alanista on täysin väärä, olen kuvitellut että he viihtyvät enempi alueilla joissa luulisi trampoliineja olevan ilman että tarvitsee omaa kuljettaa mukana.

Tämä on sellainen, joka sopisi hyvin käytettäväksi Höpöttäjän Fiiliksen takatallissa (siellä, missä kansantanssiryhmä harjoittelee), halkaisija 4,3 metriä, mutta minä joudun sen kokoamaan joka kerta erikseen. Pitäähän jotain puuhaa olla, kun tuo autoilu tuntuu niin helpolta vaunuilun jälkeen. Oli sitäpaitti halvempi kuin etuteltta, 189 euroa turvaverkkoineen päivineen.

Oikeesti se kasataan kotipihaan vasta reissun jälkeen, mutta nyt piti Suomen halvin ostaa ennenkuin loppuvat.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:41
    « Vastaus #2379 : 16.04.2012 kello on 14:52 »
    Tämä on sellainen, joka sopisi hyvin käytettäväksi Höpöttäjän Fiiliksen takatallissa (siellä, missä kansantanssiryhmä harjoittelee), halkaisija 4,3 metriä, mutta minä joudun sen kokoamaan joka kerta erikseen. Pitäähän jotain puuhaa olla, kun tuo autoilu tuntuu niin helpolta vaunuilun jälkeen. Oli sitäpaitti halvempi kuin etuteltta, 189 euroa turvaverkkoineen päivineen.

Jos jatkaa jalkoja, käy auton vieressä vaikka etukatoksesta ;D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #2380 : 16.04.2012 kello on 14:54 »
    Käytetty "rantakirppu" (siis toi meijän torikassi) keväthuollossa ja huomen se saapi sit kesätassutkin allensa (ihan uuvet)

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #2381 : 16.04.2012 kello on 14:59 »
    Jotenki tuli mieleen, että autossasi on "kummelikokoa" oleva takatalli ;D

Joo, mutta sopi sinne noin 2 x 0,7 x 0,4 m paketti ihan hyvin, lisäksi vielä pienempi turvaverkkopaketti (yhteensä noin 100 kg) ja vakiokalustus, eli pöytä, tuolit 4 kpl, grilli ja markiisin kampi.

Kumma kyllä, ajo-ominaisuuksiin ei vaikutusta, ihan tarkkailin asiaa, kun Jyskästä Seppälään auton polkaisin. Yhtä lailla keinuu, eli taidan päästyä lisäjousiin ja jäykempiin iskareihin ammattimiehen suosituksen mukaisesti. Mun reissun viiniostokset ei paina ainakaan enempää.

• Vieras
    « Vastaus #2382 : 16.04.2012 kello on 15:24 »
    Tervetuloa "pappakerhoon" ;D
    Kiitos kutsusta,"pappa" minusta tuli reilut 40v sitten nyt 6 lapsen Isoisä.

• Vieras
    « Vastaus #2383 : 16.04.2012 kello on 15:28 »
    Katsastettu Hymeri (moitteitta; ei löytänyt alustasta vikaa vaikka oikein pyysin etsimään), käyty Jyväs Caravanilla toteamassa, että ylösnostettavan tv-antennin asennus on mahdoton homma, ostettu trampoliini takatalliin, viety Hymer ruostesuojaukseen ja kävelty reipas 2 km sieltä kirkolle. Saattaa työpäivä venähtää tänään vähän myöhäisemmäksi.
    Tohtiiko  kysäistä ruostesuojauksesta yhteystietoja ? Hukassa ne paikat jotka ruostesuojaavat matkailuautoja ;/

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #2384 : 16.04.2012 kello on 15:37 »
    Autosuojaamo Haarniska, Jyväskylä. :D

http://www.finikor.fi/jyvaskyla/index-2.html

Hyvä palvelu tähän saakka, lupasivat säilyttää autoa yöt sisällä. Matkailuauton normihinta on 800 euroa, sain siitä satasen alennusta,ja etulokarit asennettuna 130 euroa.