Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 4.04.2012 kello on 22:46 ---Mulla on tuo juppivehje toiminut hyvin. On neljä terää kierrossa ja teroitan ne yleensä samalla kertaa. Asia taas kohta esissä, kun on viimeinen leikkaava ketju sahassa.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö teillä ole viilaa metsässä mukana?
Minä vaihdan teräketjun silloin kun entinen on siinä kunnossa ettei sillä kannata enää sahata. Kun ketju on kunnossa, se pyhkästään viilalla joka kahvitauolla. Kotona voi sitten katsoa hampaat tarkemmin läpi ja tarvittaessa viilata huolellisemmin. Mulla on viilassa semmonen ohjari, niin ei syvene kuopat liikaa - velipoika vetelee aina paljaalla viilalla ja hänellä kuluu mielestäni enemmän ketjuja, kun kuopat syvenee enemmän kuin ohjarilla joka pitää viilan tason kohdallaan. Ei niitä ketjuja kannata huvikseen vaihdella.
Tänään pitäs varmaan katsoa taas saha iskuun ja lauantaina käydä päivä metsässä.
Alan:
Bussissa istun, en hirveän usein tätä Suomessa tee. Oma kuski ja netti toimii, mikäs tässä.
ea:
Poistin koiralta parit tikit tassusta.
Turhan Höpöttäjä:
Asensin mökille uuden 100W:n kennon. Tehoja on nyt kaikkiaan 300W. Eiköhän nuilla nyt tule toimeen aikaisesta keväästä myöhäiseen syksyyn. Pähkinöitä vein samalla linnuille. Muuten on mennyt vököstellessä. :D
retsasung52:
Aamulla vaihdatin LMC lukot 2kpl, nyt on joka paikkaan ihan oma avain;//
Huomenna vävyn mökille Padasjoelle, saas nähdä missä kunnossa tie on.
Varaan mukaan lumilapion mallia alumiini.
Yövytään autossa se hirsimökki on kuitenkin talven jäljiltä kylmä.
Rantasaunassa kylvetään pidemmän kaavan mukaan ja
sen jälkeen tehdään grilliruokaa= makkarat grilliin ja huurteinen ojavascript:void(0);lut kyytipojaksi.
Niin ja onhan mukana synttärisankari huomenna 8v täyttävä Jemina. Joku ylläri
tässä vielä mietittävä.
Pyykkipoika lämppärin pakoputkessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta