Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (43/15067) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  7.09.2011     kello on 14:18 ---  Mitähän minä sanoin,tuossa Lapin reissun yhteydessä,!!! Kyllä "vanhuksessa" aina löytyy jotakin korjattavaa,kuin myös kuskista !!! ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän jo silloin totesin: Ei reissua ilman remonttia, kun vanhalla Pommikoneella ajaa ;D Tässä meidän kulkimessa voi (vielä) toistaiseksi hoitaa nuo remontit "huollot" ihan kotioloissa.
Mutta vain ohitsekiitävä hetki, mitä ei enää ole.

Duster:
pistimpä pirstaleiksi suihkukulman klasit.....uskomato n määrä tuloo pientä sirua karkaistusta klasista, viel pittää pikkasen imuroihtia kylppäriä (enimmät jo imuroitu), piti vähän tulla huiloomaa tänne ;)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.09.2011     kello on 13:32 ---pistimpä pirstaleiksi suihkukulman klasit.....uskomato n määrä tuloo pientä sirua karkaistusta klasista, viel pittää pikkasen imuroihtia kylppäriä (enimmät jo imuroitu), piti vähän tulla huiloomaa tänne ;)

--- Lainaus päättyy ---
nii tulee..kakarana ain verstaalla kerättiin niit palassii ja sit liimaamaan ja nii hianoi taireteoksii tul jotta  ::)  ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 12.09.2011     kello on 13:52 ---nii tulee..kakarana ain verstaalla kerättiin niit palassii ja sit liimaamaan ja nii hianoi taireteoksii tul jotta  ::)  ;D

--- Lainaus päättyy ---

mä jouduin noit tuuliglasin sirui ain nuorena tyttönä imuroimaan autoista ... jotta tienasin tanssilippurahani ... ei olut yhtään hauskaa , kun tuulilaseista niitä siruja riitti ...ja päivän aikana niitä tuli niitä vaihtoja useitakin välillä  , no onneksi tuo jobi oli vain viikonloppuisin minun hommiani  ..eikä  ihan joka viikonloppu kuitenkaan ..kyllä se kiitos siitä hommasta  oli hauskat tanssiaiset missä milloinkin tanssilavoilla ja saleilla  ..ja  saipa työlleen vastinetta ,kun tanseihin pääsi .. hups .. hiukan poikkesin aiheesta , kun heräs nostalgiaa muistin kätköistä.. :)

tänään on käyty hammaslekurin penkkiä kuluttamassa ja lekuri löysikin yhden reijän sekä lojenneen hampaan .. jotta uusinta käynti ens maantaina .. :'(
huonokarma jatkuu  >:( .. mikro rikki ja pyykkikonekkin odottaa osaa luukun lukkoon ..huonosti nukuttu yö takana  :(....
mutta lanka tarjous pelasti päiväni , jotta taas riittää käsille töitä ..ja elämä  :D hyvä ruoka ja parempi mieli  .. ei voi valittaa ... huomasin senkin tässä taas ,kun oikein eloa tätä mietin .. :)

iso-juuso:
Kävin auton etujarrut näyttämässä pajalla. Mitään vikaa niistä ei sitten löytynyt, joten putsattiin vain. Mutta sen sivusta seuraillessani opin, että ens kerralla vaihdan jarrupalat itse :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View