Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (377/15090) > >>

hronkko:
Valitti vaan väärin suunnatuista ajovaloista, saisivat kuulemma osoittaa ylemmäksi..  No huoltoliikkeessä ne suunnattiin viimekesänä kun vaihtoivat kaupan kunniaksi ne säätömekanismit kun viijatissa tuppaavat rikki menemään.

sipu:
tässä on käyty pilkkikisaa
ja luomet voittaa 10-0 :o
ötyssii  :-*

Vesseli:
Käyty lähikaupungissa shoppailemassa. Ostin pari hammasharjaa, silakkafileitä, leikkeleitä ja tietenkin aikuisten olutta.

Mennessä oli upea keli. Vähän tuuli ja tie oli kuiva, mutta palatessa tuuli edelleen ja lunta tuli vaakasuoraan ja tie oli paikoitellen puoliksi tukossa.

tapani pokkinen:
Päivä lämmitetty savusaunaa, vinoiltu Orgissa ja tehty pientä kauppaa pörsissä. Nyt illalla tuli harvinainen vieras kun esikoinen suvaitsi ilahduttaa vanhempiaan ;D Ei käy enään niin säänöllisesti kun saa joka kuukausi vanhempien avustuksen tililleen ::) Samoin on tuon keskimmäiesen laita, mutta käy vielä toistaiseksi aika hyvin viikonloppuisin.

Noh esikoisen kanssa tuli heitettyä oikein munalöylyt ja tietty juteltua maan ja taivaan väliltä. Kumma juttu, kun vielä eilen olin lapsi ja silti huomaa kuin muistelee jo aika usein omaa mummoaan :o Mummoni sanoi joskus joulusaunassa kun ihmettelimme hänen kumaraan painunutta varttaan "ette vielä onneksi tiedäkkään, kuinka elämä menee äkkiä, ette huomaakkaan kun olette jo vanhoja???
Sikaimaisinta kyllä on, että ruumis vanhenee ennen sielua :( :( :(

sipu:
Tapsa
on sulla ollut viisas mummo  :)
olen hänen kanssaan samaa mieltä
itse en omasta mielestäni ole vanhentunut kuin
muutaman vuoden
tuon 25 vuoden jälkeen  ???
mutta nuo mummin lapsoset
muistuttaa jok ikinen vuosi
vierivistä vuosista
he kun kasvavat sellaista vauhtia
ettei tälläinen höperö mummeli
perässä pysy :o
no en ole enään yrittänytkään iin kauheesti  :)
mutta shokki oli
kun vanhin mumminkulta
pääsi viime kesänä ripiltä
silloin mietin hetken vain 
et minkä ikänen mä olenkaan
mut lorutuksen sananen itselleni oli
ikä ... on .. vain .. numeroita
viis niistä   
jotta... mä oon mikä oon
en muuksi voi tulla ...laulelee
tralal-laa ...jne ;D

Navigaatio