Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (374/15090) > >>

kuusaan.matti:
Onneksi koiran kivunsieto on ihmistä parempi, vaikka meitin hauva vinkuu jo takkujen poistossa, harmi tuommoset kohtaamiset. Paranemista!

vippe:
Meidä Mantalla on kipukerroin tosi korkeella..nyttenkä ä mitenkään ei tota ontunu tms. Se on vähä sillee huono ku ei sit oikke tier tarviik laittaa kipulääket vaiko ei..

Onneva:
Meil on kaks borderia. Molemmat ovat hanakoita supien ja kettujen perään. Täällä Helsingissä niitä on, mutta kohtaamisia suht vähän kuitenkin.
Suurin riesa on toistaiseksi ollut supin p..ssa pyöriminen. Haju- ja liejuhaitta on melkoinen  >:( eikä ainakaan autoon voi ottaa moista löyhkää ja sotkua.

Taitaa territ olla usein kipukynnyksensä kanssa melkoisia sietäjiä.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 18.03.2012     kello on 19:23 ---Nyt Jupiter on ohittanut Venuksen.

--- Lainaus päättyy ---

vaikkuttaaks toikin yöuniin
oli niin pätkittäinen yö
unien puolest
taas toikin yö  :o
hau-uu-koo-oo-tuu-us
kohta menee leukaluut paikoiltaan
haukotellessa
ja ny taas
koko päiwän oon väsy  :(

vippe:
Mä en kans nukkunu juur yhtää ko kyttäsin ettei koiruus nuole haavaansa..en raatsinu laittaa sille kauluria..sidoin sen nyt piiloon yöksi..oli tuppo pysyny hyvin.. Onneks voi Mantan ottaa röihi mukaan..siel mulla onki semmost katkerospraytä mitä voi haavan päälle suihkia ni ei maistu nuoleminen  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View