Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Duster:
Haettu 3 suolaista tuikkukynttilälyhty ä, yksi pilkottu saunasauolaksi. On muuten aikamoinen hintaero (3-4 pientä palaa ko. suolaa minigrip-pussissa Prismassa 12€ ja 3 suolaista tuikkulyhtyä Motonetissä 11,70€) yksi lyhty piisaa varmaan liki vuodeksi sauna käytössä....
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 15.03.2012 kello on 07:58 ---Haettu 3 suolaista tuikkukynttilälyhty ä, yksi pilkottu saunasauolaksi. On muuten aikamoinen hintaero (3-4 pientä palaa ko. suolaa minigrip-pussissa Prismassa 12€ ja 3 suolaista tuikkulyhtyä Motonetissä 11,70€) yksi lyhty piisaa varmaan liki vuodeksi sauna käytössä....
--- Lainaus päättyy ---
nyt mä oon :-[
en nyt ymmärtänyt
siis et suolakynttilälyhdyt
laitat palamaan aina saunassa saunoessasi ???
niinkös ?
jos niin on
niin onko siittä minkälaista hyötyä
noi sulajutut ovat vähän vieraita
tälle allekirjottaneelle
sillä vaan nyt utelen ::) :-[ :-\ ???
anteeks tymyyteni ! :-[
tapani pokkinen:
Aika äimän käkenä ollaan täälläkin, vaikka olen itseäni saunaihmisenä pitänyt :-\
Toki meillä savusaunan lattialla pidetään kahtakin tuikkulyhtyä, mutta ne ovat valon takia kun se savusauna on muutoin niin pimeä. Mikä noiden suolojen tarkoitus oikein on ::)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 15.03.2012 kello on 11:01 ---Aika äimän käkenä ollaan täälläkin, vaikka olen itseäni saunaihmisenä pitänyt :-\
Toki meillä savusaunan lattialla pidetään kahtakin tuikkulyhtyä, mutta ne ovat valon takia kun se savusauna on muutoin niin pimeä. Mikä noiden suolojen tarkoitus oikein on ::)
--- Lainaus päättyy ---
no onpas lohduttavaa
etten ihan yksin ole äimänkäkenä ::)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.03.2012 kello on 10:46 ---nyt mä oon :-[
en nyt ymmärtänyt
siis et suolakynttilälyhdyt
laitat palamaan aina saunassa saunoessasi ???
niinkös ?
jos niin on
niin onko siittä minkälaista hyötyä
noi sulajutut ovat vähän vieraita
tälle allekirjottaneelle
sillä vaan nyt utelen ::) :-[ :-\ ???
anteeks tymyyteni ! :-[
--- Lainaus päättyy ---
Siis vuolukivinen kuppi kiukaalla ja siihen pilkottua vuorisuolaa, sillai saa suolalöylyt helpottammaa hengitystä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta